Aviseringar
Rensa alla

Hur ska kuken ligga?


Ämnesstartare

Jag har ingen aning om hur kuken ska ligga innanför kalsongerna. Ska den peka ner? Upp? Sidan?  Har ingen aning. Hjälp   


   
Citera

Framåt.


   
SvaraCitera

...


   
SvaraCitera

Jag brukar lägga den ner på låret, fungerar dock inte med shorts för då syns den. Då får man snurra den ett varv runt midjan 


   
SvaraCitera

FruLiten:
Jag brukar lägga den ner på låret, fungerar dock inte med shorts för då syns den. Då får man snurra den ett varv runt midjan 

Mycket glad


   
SvaraCitera

FruLiten:
Jag brukar lägga den ner på låret, fungerar dock inte med shorts för då syns den. Då får man snurra den ett varv runt midjan 

Kan du inte vika den annars och fästa med hårsnodd?


   
SvaraCitera

elverpigen: Kan du inte vika den annars och fästa med hårsnodd?

Smart tänkt, ska testa det någon gång! Jag försökte typ liknande en gång, fast med silvertejp, men gjorde så jäkla ont att dra loss. Ofrivillig omskärelse. Ledsen


   
SvaraCitera

FruLiten:

Smart tänkt, ska testa det någon gång! Jag försökte typ liknande en gång, fast med silvertejp, men gjorde så jäkla ont att dra loss. Ofrivillig omskärelse. Ledsen

Du måste ha en jättelen vaxad dase nu
Eller en sårig. Men mm bara ett tips! Hoppas inte det blir för tight så blodet stoppas och snoppen trillar av. 


   
SvaraCitera

elverpigen: Du måste ha en jättelen vaxad dase nu
Eller en sårig. Men mm bara ett tips! Hoppas inte det blir för tight så blodet stoppas och snoppen trillar av.

aaa riktigt len, men eftersom alla brudar inte kan sluta ta på min snopp så får den inte läka ifred :/ 
får skaffa ett special-hårsnodd till min 30-cm-slak


   
SvaraCitera

FruLiten:

aaa riktigt len, men eftersom alla brudar inte kan sluta ta på min snopp så får den inte läka ifred :/ 
får skaffa ett special-hårsnodd till min 30-cm-slak

Åh nej förstår, fan va jobbigt... :/ du kanske kan rulla ihop den som en kanelbulle och hoppas på att brudarna hört att det göttigaste är imitten?


   
SvaraCitera

Över axeln.


   
SvaraCitera

För att ge ett seröst svar. Häng den nedåt, känns val mest naturligt, om du ej har stake dvs. 


   
SvaraCitera

så som är mest obekvämt


   
SvaraCitera

Jag hade valt det som känts bekvämast.


   
SvaraCitera

Lägg den nedåt, bekvämast så. Ja... Tills den styvnar och får typ blir typ 800x sin ordinarie storlek. Så undvik att få erektion.


   
SvaraCitera