Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man dansa med en tjej på klubben?


Ämnesstartare

hej

I helgen så var ja på Ferdinand med några kompisar. Det var ganska kul, och efter ett tag så började en tjej dansa inbjudande mot mig [wink] typ svängde med stjärten och såna saker mot mig [crazy] om ni fattar...

Själv stod ja där som ett frågetecken och fattade ingenting! vafan, ska börja skaka röv mot henne också elr vad? [confused] vafan ska man göra? antar att hon försökte med typ Grindin, men liksom pinsamt å bara sätta händer mot hennes höfter och sen bara stå så i 2 timmar

tack för hjälpen! [bigcheers]


   
Citera
Ämnesstartare

Improvisera[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen så kan man dansa eller så kan man inte dansa. Om man inte kan dansa så hjälper ofta kopiösa mängder av alkohol dig.


   
SvaraCitera

Ryssen92:

började en tjej dansa inbjudande

[bigsmile]


   
SvaraCitera

ta henne på rumpan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

High five [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stå på händerna, kan du inte stå på händerna så är det bara att LÅTA BLI OCH GÅ HEM. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

ofta kopiösa mängder av alkohol dig.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

kopiösa mängder av alkohol

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

alkohol

Fungerar alltid [y]


   
SvaraCitera
edroon

Ryssen92:

svängde med stjärten och såna saker mot mig

hahah, ursäkta men det låter så roligt. Får en bild framför mig då tjejen svänger med stjärten mot dig och du fattar 0, rädd blick (mamma) haha.

Tror inte det finns någon specielt sätt att dansa, rör på dig och ju mer du svänger med armarna dåligare ser det ut [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Stå på händerna, kan du inte stå på händerna så är det bara att LÅTA BLI OCH GÅ HEM. [cry]

HAHAHA! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

hahah, ursäkta men det låter så roligt. Får en bild framför mig då tjejen svänger med stjärten mot dig och du fattar 0, rädd blick (mamma) haha.

lol...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha men de e ju så svårt att beskriva situationen, därför blir de så roliga meningar 😛

Alkoholen hade man ju såklart tagit, men inte för mkt, då kmr man inte in :'(

aja e väl bara å pröva sig fram då... vad kan hända?^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Improvise, man!


   
SvaraCitera