Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man göra??


Ämnesstartare

Jag träffade en kille när jag var utomlands, han jobbade på hotellet.. Vi snackade inte så mycket men jag blev intresserad av honom. Han är några år äldre.

När jag kom hem letade jag upp honom & började skriva, vi har snackat i ungefär 2 veckor.

Han va inte alls på som dom andra & har inte ställt snuskiga frågor nu i efterhand.

Jag skrev till han att jag va intresserad men jag vet inte om han är det, ibland ger han lite dubbla budskap, nu har vi inte snackat på 4 dagar & jag vet inte om man ska skriva eller vänta? 

Jag ska snart utomlands & bo där några månader så jag har sagt han kan hälsa på & det tyckte han skulle vara kul .

Så hur ska man göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Vad vill du ska hända med relationen? Alltså vill du bli ihop, bara ligga, ha öppet förhållande, flytta dit, ha distans VVad har du tänkt dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Vad vill du ska hända med relationen? Alltså vill du bli ihop, bara ligga, ha öppet förhållande, flytta dit, ha distans VVad har du tänkt dig

Jag vill bli ihop med honom 🙂 


   
SvaraCitera

naaattiis:

Jag vill bli ihop med honom 🙂 

Vill han det då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Vill han det då? 

Det vet jag inte , vet inte riktigt hur jag ska göra.Men är väldigt intresserad & det har jag sagt till honom.


   
SvaraCitera

naaattiis:

Det vet jag inte , vet inte riktigt hur jag ska göra.Men är väldigt intresserad & det har jag sagt till honom.

Det är ju en ganska viktig grej att veta. Om han inte gett dig någon särskild respons när du berättar om dina känslor så låter det ju som att han inte är sådär jätteintresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Det är ju en ganska viktig grej att veta. Om han inte gett dig någon särskild respons när du berättar om dina känslor så låter det ju som att han inte är sådär jätteintresserad.

Han sa att det är långt mellan oss..Men sen började han ändå skriva mer & va intresserad av att ses igen.Men nu har vi inte snackat på några dagar så vet inte om jag ska skriva till honom att jag vill snacka mer?:)


   
SvaraCitera

naaattiis:

Han sa att det är långt mellan oss..Men sen började han ändå skriva mer & va intresserad av att ses igen.Men nu har vi inte snackat på några dagar så vet inte om jag ska skriva till honom att jag vill snacka mer?:)

Om han säger att han är intresserad av att ses igen så får du väl bara vänta och se hur det känns mellan er då. Kan ju ändå vara svårt att veta nu om ni inte tillbringat så mycket tid tillsammans. Vill du prata med honom så skriv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

Om han säger att han är intresserad av att ses igen så får du väl bara vänta och se hur det känns mellan er då. Kan ju ändå vara svårt att veta nu om ni inte tillbringat så mycket tid tillsammans. Vill du prata med honom så skriv.

Jo det är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naaattiis:

Jag vill bli ihop med honom 🙂 

Har du funderat på hur det blir med avståndet? Kräver mycket tid och pengar ofta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Har du funderat på hur det blir med avståndet? Kräver mycket tid och pengar ofta. 

Jag ska själv bo utomlands några månader, så han får gärna åka dit där 🙂 han är ledig snart.Men visst krävs de mycket tid, jag hoppas på de bästa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naaattiis:

Jag ska själv bo utomlands några månader, så han får gärna åka dit där 🙂 han är ledig snart.Men visst krävs de mycket tid, jag hoppas på de bästa!

Så du tänkte att ni bara ska vara ihop ett tag då medan du är där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Så du tänkte att ni bara ska vara ihop ett tag då medan du är där?

Nej , jag vill ju ha långt förhållande.. Men jag tänker att jag kan lika bra fråga rakt ut idag om han är intresserad av mig, kan bära eller brista.Kanske fördelen då att han bor så långt bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naaattiis:

Nej , jag vill ju ha långt förhållande.. Men jag tänker att jag kan lika bra fråga rakt ut idag om han är intresserad av mig, kan bära eller brista.Kanske fördelen då att han bor så långt bort.

Jag tänker mer att det kanske kan bli jobbigt för er om ni blir kära, inte kan ses och sånt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Jag tänker mer att det kanske kan bli jobbigt för er om ni blir kära, inte kan ses och sånt 🙁

Jo ..Jag känner mig så dum för jag känner inte han så bra men är ändå jätte intresseradFår ångest av att tänka att jag inte ska träffa han igen 🙁


   
SvaraCitera