Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man knulla egentligen?


Ämnesstartare

Jag ska kanske knulla med en tjej nästa helg men vi har inte fått veta hur man ska knulla i skolan xD Bara hur man skyddar sig mot farliga sjukdomar med kondom och jag ska ha kondom för jag vill inte bli pappa nu. Men jag undrar hur man ska knulla för i skolan säger dom bara på lektionen att det kommer spermier ur penisen som åker in i mammans ägg och sen bli det ett barn. Men dom har inte sagt nått om hur man knullar alltså hur man gör för att det ska komma spermier. Dom säger att porrfilm är dåligt också att kolla på för der inte stämmer med verklighet. Men då undrar jag vad som är verkligheten för vi har inte fått veta nått om det bara om sjukdomar som jag skrev. Inte hur man kan knulla och göra det skönt för den man ska knulla med. Så då antar jag att porr är bra för det och att man inte ska lyssna på skolan. Vad tycker ni? 😀


   
Citera
Ämnesstartare

Kan nån förklara vad dom menar med att man inte ska se på porr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som hur man slickar fittan bäst. Sånt får man bara veta i porr inte i skolan. Hur ska man lära sig då om man inte får titta på porr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vsg, här hittar du utförliga svar på de flesta av dina frågor:

http://www.umo.se/Sex/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte var du menar men kuken ska in i vaginan


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

kGmtV.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, allt du sett i porr är fel. Lös på annat vis, använd fantasin.

Kan tipsa om krympslang, buntband och ballonger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kära, tomma toarullar


   
SvaraCitera

Du ska inte göra som i porrfilmerna det är en för mesig bild de visar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Vet inte var du menar men kuken ska in i vaginan

+1


   
SvaraCitera
time
 time

Sex är naturligt och instinktivt, och det bästa är om du tillsammans med din partner känner dig fram vad som känns bra och skönt, att ni pratar med varandra om vad som känns okej. 

Porr är ofta dåligt för att det är filmat på ett sätt som inte speglar verkligheten, det är ofta hårdare behandling och ställer orimlig press på både kvinnor och män. Sex kan skilja sig väldigt mycket mellan person och person och det är därför det är viktigt att våga snacka med sin partner, för vad hon gillar kanske nästa tjej tycker är jätteobehagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Sex är naturligt och instinktivt, och det bästa är om du tillsammans med din partner känner dig fram vad som känns bra och skönt, att ni pratar med varandra om vad som känns okej. 

Porr är ofta dåligt för att det är filmat på ett sätt som inte speglar verkligheten, det är ofta hårdare behandling och ställer orimlig press på både kvinnor och män. Sex kan skilja sig väldigt mycket mellan person och person och det är därför det är viktigt att våga snacka med sin partner, för vad hon gillar kanske nästa tjej tycker är jätteobehagligt.

Tack så mycket. Men varför lär dom inte ut sånt i skolan ist för att bara säga att det är dåligt med porr? I prr får man iaf veta hur man kan ligga i olika ställningar och hur man kan slicka och det får man inte veta i skolan och det tycker jag är dåligt xD


   
SvaraCitera
time
 time

KUK:

Tack så mycket. Men varför lär dom inte ut sånt i skolan ist för att bara säga att det är dåligt med porr? I prr får man iaf veta hur man kan ligga i olika ställningar och hur man kan slicka och det får man inte veta i skolan och det tycker jag är dåligt xD

Skolan borde bli bättre på att påminna elever om att våga prata med sina partners, men alla gillar olika ställningar och det är ganska lätt att googla sånt. Huvudsaken är att du frågar vad din partner vill ha, och känner efter vad du själv vill göra, och att ni båda respekterar varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Skolan borde bli bättre på att påminna elever om att våga prata med sina partners, men alla gillar olika ställningar och det är ganska lätt att googla sånt. Huvudsaken är att du frågar vad din partner vill ha, och känner efter vad du själv vill göra, och att ni båda respekterar varandra.

Men det är ganska lätt att googla allt så då borde man inte lära sig nått i skolan och bara googla hemma i stället xD


   
SvaraCitera