Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man lyckas hitta sig en tjej igen?


Ämnesstartare

Hej alla glada! Förr om åren hade jag en väldig framgång med damer. För att nämna tidigare meriter kan jag berätta att både det här forumet, bilddagboken och fejjan har lett till trevliga (våta) möten irl. Även fester och liknande möjligheter att träffa tjejer har gett utdelning. Men så helt plötsligt kan man väl säga att det hela dog ut efter mitt sista fina förhållande 2012.  Sedan dess har absolut ingenting fungerat mer än ett dåligt ligg. Inte ens en liten träff har varit möjlig att få till. Oftast får man inte ens svar, vilket inte var fallet förut.

Alla kära läsare, finns det några tips på hur man kan komma ur den onda cirkeln? Celibatet och alla misslyckanden leder till psykisk ohälsa som påverkar så mycket annat i livet. Är man helt enkelt för gammal  för livets godaste när man har passerat 21? Eller har tjejer helt enkelt bara blivit tråkigare?


   
Citera

Dina tricks kanske bara funkade på 15-åringar helt enkelt.


   
SvaraCitera
reben

d kanske e du som blivit tråkigare lätt hänt när man blir gammal


   
SvaraCitera
Kudhos

Troligtvis så funkar inte dina trick nu när du är "äldre" som när du var yngre. Du blir ointressant eller kommer fram som desperat. 

Ointressanta eller desperata får inte nuppa. 


   
SvaraCitera

''Ointressanta eller desperata får inte nuppa'' Word !   


   
SvaraCitera
time
 time

Michos Miche: Eller har tjejer helt enkelt bara blivit tråkigare?

Jaha, så det är tjejernas fel att du inte får ligga? 


   
SvaraCitera

Snacka som farsan baloo han e poppis

 


   
SvaraCitera

 Faktum är att vissa blir tråkigare när de blir äldre. Man är inte lika intressant, finns bättre personer att gå efter.. Allt man kunnat tidigare är helt useless. Det funkade då - när man var "bättre än andra" tills alla växte upp och man går tillbaka till att vara värdelös igen. 

 


   
SvaraCitera

Jag tror tabletter i drinken skulle funka 😉


   
SvaraCitera

Sägmig:
Jag tror tabletter i drinken skulle funka 😉

Trött inte roligt alls 


   
SvaraCitera

Kvinnor vill vara kvinnliga, men det kan dom inte vara med blyga
killar. Dom blir tvungna att ta första, andra och tionde steget och då är killen inte längre intressant.


   
SvaraCitera

shatter:

Trött inte roligt alls 

Det tycker jag, ibland måste man få dra skämt som är lite övergränsen 


   
SvaraCitera

Sägmig:

Det tycker jag, ibland måste man få dra skämt som är lite övergränsen 

Trött


   
SvaraCitera

Michos Miche: Eller har tjejer helt enkelt bara blivit tråkigare?

Vad jag märkt så är tjejer över 20 oftast väldigt...ska vi säga uttråkade är min erfarenhet.
Flesta drar samma historia om exet som var totalt dum i huvudet och att de nu vill festa loss med tjejerna och resa så en kille blir prioriterad lägre än iphonen i deras ögon.
sen är ju yngre tjejer mer psykiskt instabila så de söker ju sig till dig på ett annat sätt, när de väl växer upp blir de mer avvisande
sånt är livet mate 🙂


   
SvaraCitera