Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man reagera?


Ämnesstartare

Jag är jättedålig på sociala situationer och råkar ofta säga helt fel saker, såra folk o.s.v. utan att mena det. [blush]

Huuuur som helst så skrev en stackars liten pojke till mig, på MSN [shake], att han var kär i mig. Jag är ju definitivt INTE kär i honom, har träffat personen EN gång och självklart så var det varken kramar, pussar eller liknande inblandat (då jag har en pojkvän som jag älskar) så jag tycker inte att han kan ha uppfattat mig som intresserad den gången. Jag visste inte alls vad jag skulle skriva så jag svarade någonting i stil med "HAha, nej det är du inte. " Tycker synd om honom, vad ska jag göra? Ska jag bara låta det vara trots att jag märker att han är ledsen? [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Svårt. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv att det finns någon därute för honom också, och att du tyvärr inte har några planer på att lämna pappan till dina kaniner just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns ett sätt du kan glädja en sådan person på, dumpa din kille för honom.

Är det inte ett alternativ så får du leva med att du sårat honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske kan säga att du redan har en pojkvän om du inte har sagt det till honom[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Svårt. [n]

Ja, mycket.

isola:

Skriv att det finns någon därute för honom också, och att du tyvärr inte har några planer på att lämna pappan till dina kaniner just nu.

Har försökt. "Meen jag vill ju ha diiig bla, bla, bla..."

OF 5:

Är det inte ett alternativ så får du leva med att du sårat honom.

[sad]

ladysmurf:

Du kanske kan säga att du redan har en pojkvän om du inte har sagt det till honom[y]

Pratar ofta om mig och min pojkvän så han kan knappast ha missat det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har försökt. "Meen jag vill ju ha diiig bla, bla, bla..."

Säg då att "mm det är gulligt, men tyvärr omöjligt."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Pratar ofta om mig och min pojkvän så han kan knappast ha missat det.

Okej, men då vet han ju att chansen var ganska liten att du skulle gilla honom tillbaks. Om han är ledsen så går det nog över ganska snart kanske.


   
SvaraCitera

Säg att du redan har en pojkvän, liksom inget han kan göra åt och då ger han kanske upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om det inte är lätt och kanske hårt är det bara bäst att säga som det är. Du är inte intresserad, du är kär i din pojkvän!

Kanske krävdes en del mod för honom att säga det Dold text: (fast jag vet ju inte haha) till dig, då är det ju snällast att ge sanningen tillbaka. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, smidigt. Säg att du är upptagen, då borde han ju förstå, tycker man. Gör han inte det så kan du alltid skicka Legolas på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade nog blockerat och raderat [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

då jag har en pojkvän som jag älskar

Då är det ju jättelätt! Mycket jobbigare om man är singel [cute]
Du får säga som det är, och kanske fråga om han vill att du ska hålla dig borta eller om han ändå vill vara din kompis, men det brukar väl vara lite svårt när man är kär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Säg att du redan har en pojkvän, liksom inget han kan göra åt och då ger han kanske upp.

sötnos:

Även om det inte är lätt och kanske hårt är det bara bäst att säga som det är. Du är inte intresserad, du är kär i din pojkvän!

passaro:

Haha, smidigt. Säg att du är upptagen, då borde han ju förstå, tycker man. Gör han inte det så kan du alltid skicka Legolas på honom.

Jag har sagt att jag inte alls är intresserad av honom och att jag har en pojkvän.

Inte Gugge:

Jag hade nog blockerat och raderat [blush]

Har blockerat honom till jag vet vad jag ska säga. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag har sagt att jag inte alls är intresserad av honom och att jag har en pojkvän.

Dåså. Mer kan du inte göra.


   
SvaraCitera