Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man reagera?


Geigerzähler:

Jag har sagt att jag inte alls är intresserad av honom och att jag har en pojkvän

Liksom då får han acceptera det, blir han för på kan du säga att du inte har några planer på att lämna din kille heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har blockerat honom till jag vet vad jag ska säga.

[bigsmile] stackarn, här lättar han sitt hjärta och så blir han blockerad [blush] Säg att du endast vill ha honom som vän och om han inte accepterar det så får han dra [no-no]


   
SvaraCitera

Förklara din (icke)känslor för honom och be om ursäkt för att du uttryckte dig aningen klumpigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

stackarn, här lättar han sitt hjärta och så blir han blockerad

Ja. [sad]

stereo total:

Förklara din (icke)känslor för honom och be om ursäkt för att du uttryckte dig aningen klumpigt.

Åh, jobbigt.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Åh, jobbigt.

Jo, sånt är skitjobbigt. Men det kommer löna sig.


   
SvaraCitera

Ibland ger ni så fina råd här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men du behöver ju inte skriva om det här ju, gud så pinsamt att alla får reda på det såhär[cry][cry][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men du behöver ju inte skriva om det här ju, gud så pinsamt att alla får reda på det såhär

FÖRLÅT men jag visste inte var jag skulle vända mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

FÖRLÅT men jag visste inte var jag skulle vända mig. [sad]

Kunde du inte bara skrivit till mej på msn att du inte gillar pojkar med små snoppar, hade ju lämnat dej ifred direkt då[sad]


   
SvaraCitera

isola:

"mm det är gulligt, men tyvärr omöjligt."

[bigsmile]


   
SvaraCitera

isola:

Skriv att det finns någon därute för honom också,

Men tänk om det inte finns det. Det vore ju inte snällt att ljuga och ge honom falska förhoppningar och sånt. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Men tänk om det inte finns det. Det vore ju inte snällt att ljuga och ge honom falska förhoppningar och sånt. 🙁

Det finns det för alla, om man bara letar. Så många människor som finns på jorden så är det i princip omöjligt att aldrig hitta någon som passar en.


   
SvaraCitera

isola:

Det finns det för alla, om man bara letar. Så många människor som finns på jorden så är det i princip omöjligt att aldrig hitta någon som passar en.

Nej, finns nog många som aldrig kan hitta någon. 🙁


   
SvaraCitera