Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man stå ut med sin pojkväns efterhängsna ex?


Ämnesstartare

Vi har varit tillsammans i 8 månader nu och jag börjar bli så trött.. Hon smsar hela tiden och vill träffa honom och har till och med sagt att hon trott sig vara gravid vilket inte alls har stämt.. Jag skulle behöva prata av mig lite om det är någon som är sugen. Så jag kan få tankarna på annat och orkar stå ut. Han är helt underbar kille och alldeles för snäll, när hon ringer honom och är ledsen vill han trösta henne och vill inte såra henne. Han berättar för mig hela tiden att det är mig han vill ha, och att han funderar på att säga upp kontakten med henne eftersom det verkar vara den ända lösningen. Men tiden går och han fortsätter svara på hennes sms och telefonsamtal.

Tycker han om att ha fler tjejer runt sig hela tiden?
Är han för snäll?
Eller kan han inte släppa taget om henne..

Snälla, jag skulle behöva prata av mig lite.


   
Citera

Ann4__:

Tycker han om att ha fler tjejer runt sig hela tiden?

Nej.

Ann4__:

Är han för snäll?

Ja.

Ann4__:

Eller kan han inte släppa taget om henne..

Han kan nog, man måste framåt någon gång.


   
SvaraCitera

Döda henne? Mycket snack och lite hockey..


   
SvaraCitera

förklara för honom att du tycker det är jobbigt. Och försök inte linda in det, säg det på ett sätt som inte kan missförstås.

Eller först av allt, försök fundera riktigt noga på vad du vill, om inte du vet blir det svårt för han att veta.


   
SvaraCitera

Ann4__:

Tycker han om att ha fler tjejer runt sig hela tiden?
Är han för snäll?
Eller kan han inte släppa taget om henne..

Du säger själv att han är för snäll, och då finns det säkert en anledning till varför du tycker det. Utifrån det jag har läst tror jag inte alls att han tycker om att ha fler tjejer omkring sig. Jag tror att han är för snäll helt enkelt. Det är lite svårt för andra (som inte känner dig/er) att svara på om han kanske inte kommit över den här andra tjejen. Bara du kan veta. Känns det som om han verkligen älskar dig på riktigt? Jag menar..kanske lite svårt att svara på, men jag undrar liksom bara..försöker hjälpa bara. Ha ett ordentligt snack med din kille om du inte redan haft det. Jag tror du måste det, annars blir det helt galet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästa gång hon ringer så svarar du och säger åt henne att slänga sig i ett hål fullt med bajs och ilskna grävlingar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte riktigt det här med folk som inte vill att ens pojkvänner/flickvänner ska ha kontakt med sina ex. Jag menar de är ju personer som uppenbarligen betytt mycket för ens partner, varför skulle man vilja säga nej till någon sådan kontakt (om dem vill ha någon dvs)? tycker jag låter lite egoistiskt. När jag hade kille hade jag iaf inge problem med hans gamla ragg/ex men men... Din pojkvän verkar ha ett stort hjärta, så du får nog tillräckligt mycket uppmärksamhet du med [smile]

Fast klart är det någon som försöker få tillbaka killen genom påstådda graviditeter och annat skit så kan jag tänka mig att det blir lite påfrestande. Men lite hederlig kontakt och umgänge dör ingen av =)


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera