Aviseringar
Rensa alla

hur ska man straffa människor som vill ha sitt nötkött genomstekt?


De borde få bli vegetarianer på livstid, jävla svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

håll dig till ämnet

Vad det för avancerat för dig att fatta att jag med mitt inlägg menade att de inte ska bestraffas alls. Snarare - om någon bestraffning ska ske så ska det ske mot det klientel som kräver EJ genomstekt nötkött när det gäller ex högrev. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken: De borde få bli vegetarianer på livstid, jävla svin

Tumme upp /thread 

Yamaha 125 biker: Vad det för avancerat för dig att fatta att jag med mitt inlägg menade att de inte ska bestraffas alls. Snarare - om någon bestraffning ska ske så ska det ske mot det klientel som kräver EJ genomstekt nötkött.

håll dig till trådens ämne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird: håll dig till trådens ämne

OK, annorlunda uttryckt - bestraffa alla nörköttsätare som inte fattar att visst nötkött MÅSTE GENOMSTEKAS FÖR ATT VARA ÄTLIGT med att de får bli vegetarianer.
Dvs - Veg 4 Life   Skadeglädje  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yamaha 125 biker: OK, annorlunda uttryckt - bestraffa alla nörköttsätare som inte fattar att visst nötkött MÅSTE GENOMSTEKAS FÖR ATT VARA ÄTLIGT med att de får bli vegetarianer.
Dvs - Veg 4 Life

om du inte klarar av att hålla dig till trådens ämne ser jag inget annat val än att anmäla dig. sista varningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker dessa individer bör genomstekas tills dom också är sega i köttet och allmänt förstörda till ett skosulestadie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jag tycker dessa individer bör genomstekas tills dom också är sega i köttet och allmänt förstörda till ett skosulestadie.

lite mer radikalt än superpojkens förslag, vill ogärna att människor ska behövda dö men det kanske behövs krafttag, iaf några avskräckande exempel. 
återfallsförbrytare kanske kan bestraffas på detta sätt? sådana som blivit dömda till livstids vegetarianer men i efterhand ertappas med att fördärva kött 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird:

lite mer radikalt än superpojkens förslag, vill ogärna att människor ska behövda dö men det kanske behövs krafttag, iaf några avskräckande exempel. 
återfallsförbrytare kanske kan bestraffas på detta sätt? sådana som blivit dömda till livstids vegetarianer men i efterhand ertappas med att fördärva kött 

Ja visst, three strikes sen bär det obönhörligen av till stekpannan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Ja visst, three strikes sen bär det obönhörligen av till stekpannan.

😀 "det blir stekpannan" *klubbar*


   
SvaraCitera