Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man tolka det.


Ämnesstartare

Edit: Jag är kille så ingen tror annat då jag låter lite som en pussy.. =/

Vi har inte direkt bråkat men pga komplicerade anledningar så tog det slut mellan oss utan att någon av oss egentligen sade någonting.

Nu några månader senare började vi prata igen över mail. Vi har båda sagt att vi saknar varandra etc etc och att vi helt enkelt älskar varandra, inte så mycket bråk eller så. Hon har alltid svarat med typ 1 veckas mellanrum, vet ej varför så segt, men nu har det gått 2 månader sedan senaste mailet och jag vet inte hur jag ska tolka det eller vad jag ska göra.

Nu tänker ni "men ring henne" eller "gå hem till henne" eller något men problemet är att hon har flyttat till USA för att jobba hos sin pappas firma eller något, erfarenhet eller något, kommer inte ihåg varför exakt. Hon kommer tillbaka om ett och ett halvt år och jag har inte hennes telefonnummer.. Enda sättet jag hade att kontakta henne var över mail.

Vi är båda 20 om det är relevant.

Jag vet, har tänkt att något kanske har hänt henne men jag vågar inte spekulera vidare på det då jag blir helt stel av rädsla så fort jag tänker tanken. Vet inte vad jag skulle göra om det hade varit så. Att bli dumpad är en sak men att en tjej som du älskar och får kärleken besvarad av dör helt plötsligt utan att du har fått kyssa henne, röra henne eller ens se henne på månader är.. Går inte att förklara hur jag känner bara jag tänker på det.

Hur ser ni på situationen? Hennes sista mail till mig var att hon saknade mig mycket och att hon önskade att jag var där med henne.

Kanske träffat någon annan? Fast hade hon verkligen slutat skriva helt då? Hur hade ni gjort om ni var hon, hade ni verkligen slutat skriva helt abrupt.

Förlåt så hemskt mycket om det är rörigt, är väldigt vilsen och konstig nu..


   
Citera

Jag tror att du ska tolka det som att du är nedlagd


   
SvaraCitera

ExposedOne:

Förlåt så hemskt mycket om det är rörigt

be inte om ursäkt!


   
SvaraCitera

Fyfan kass jävla sits, men du måste fan gå vidare, hon har ju sannolikt gjort det.


   
SvaraCitera

som Tula säger.

men ända sättet att få veta är att fråga personen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Jag tror att du ska tolka det som att du är nedlagd

dazed_and_confused:

Fyfan kass jävla sits, men du måste fan gå vidare, hon har ju sannolikt gjort det.

OF 5:

som Tula säger.

Jo jag vet, känns ju rätt mycket som det fast det känns ändå lite skumt.

Vi har alltid varit otroligt kära i varandra och med tanke på hennes sista mail till mig så passar det inte in i hennes karaktär direkt att bara sluta höra av sig.

OF 5:

s
men ända sättet att få veta är att fråga personen

Skulle gärna gjort det om jag bara kunde kontakta henne =/.

Redan skickat iväg 4 mails så kanske bäst att inte fylla på med fler..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

be inte om ursäkt!

Varför [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kanske är upptagen och får sällan sitta vid datorn? O.o


   
SvaraCitera

scratchcramp:

Hon kanske är upptagen och får sällan sitta vid datorn? O.o

Tror detta också, chin up 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som du ligger lite brunt till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snabb update, it's all good nu.

Flyger till USA imorn för att träffa henne 🙂 Snackade med henne igår.


   
SvaraCitera

Niiiiiiice [smile]


   
SvaraCitera

lol [tard] men good 4 u


   
SvaraCitera

ExposedOne:

träffat någon annan?

möjligt

ExposedOne:

Fast hade hon verkligen slutat skriva helt då?

det är väl ändock du som känner henne?


   
SvaraCitera

Oj du, du sitter i en riktigt jobbig sits. Lider med dig [love]

ExposedOne:

Hon kommer tillbaka om ett och ett halvt år och jag har inte hennes telefonnummer..

Är det verkligen värt att vänta så länge på henne?

Och ja, om hon inte hört av sig på två månader skulle i alla fall jag tro att hennes intresse har svalnat. Men du känner ju henne bäst utav alla oss.


   
SvaraCitera