Aviseringar
Rensa alla

Hur ska man vara som kille?


Ämnesstartare

Jag är en kille som mina kill och tjejkompisar tycker är den roligaste de känner, schysst, omtänksam, välränad(jag tycker att jag e smal), smart och har bra smak.

Tjejer som jag har snackat med tycker att jag är jättegullig och snygg. Jag är inte blyg och jag har hånglat med cirka 7 tjejer.

Jag är ganska kort (1,75).

Men jag har aldrig haft sex eller haft ett förhållande.

Vad gör jag för fel?
Hur tycker ni att en kille ska vara?
När tillåter ni en kille att ha sex med er, ska man vara i ett förhållande med dig innan eller vill ni ha ett one night stand bara man presenterar sig på ett bra sätt?

Skriv vad ni tycker och ge mig så många tips som möjligt!

P.S Var ärliga och skriv verkligen var ni tycker.


   
Citera
Ämnesetiketter

Du måste vara intressant dygnet runt, en ganska omöjlig uppgift.


   
SvaraCitera

Snabelkabel:

Skriv vad ni tycker och ge mig så många tips som möjligt

hur gammal är du?


   
SvaraCitera

tjejer vet inte själva vad dom vill


   
SvaraCitera
Hando

Snabelkabel:

Jag är ganska kort (1,75).

Kort och kort..[rolleyes] Längre än vad du tror

Snabelkabel:

Vad gör jag för fel?

Du är antagligen inte tillräckligt intressant. Eller så tycker de synd om dig och ger komplimanger. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De anser dig som en vän, inget knullobjekt.


   
SvaraCitera

Snabelkabel:

När tillåter ni en kille att ha sex med er,

När han visat att han även accepterar mina nej och när han ger mig en trygg grund att stå på.

Snabelkabel:

ska man vara i ett förhållande med dig innan eller vill ni ha ett one night stand bara man presenterar sig på ett bra sätt?

Visst kan jag ha one night stand, men det handlar fortfarande om den där tryggheten på något sätt.. Och likadant i förhållande.


   
SvaraCitera

Som dig själv.. spela ingen annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

hur gammal är du?

16 år

Bl0cket:

Visst kan jag ha one night stand, men det handlar fortfarande om den där tryggheten på något sätt.. Och likadant i förhållande.

Ok, tack! Kan du berätta mer om tryggheten? Hur ska man vara för att du ska känna dig trygg?

Chryseus:

Som dig själv.. spela ingen annan.

Jag är alltid mig själv när jag är med andra och försöker vara så ärlig som möjligt.


   
SvaraCitera

Ricochet:

Du måste vara intressant dygnet runt, en ganska omöjlig uppgift.

Verkligen inte!

Snabelkabel:

Vad gör jag för fel?

Du gör inget fel, vad jag vet.
Men dom som du träffar kanske är blyga, då får ju du ta första steget?
Eller så har du bara inte träffat den rätta tjejen=)?
Jag tror knappast att det beror på att du är ''kort'' iaf[wink]


   
SvaraCitera

Ha inte så bråttom, det kommer när det kommer!
Asså, jag som tjej, faller lättast för killar som är roliga, har en skön humor.. Skulle inte klara av att ha en kille som inte fattade humor elller inte gör någonting kul, utseendet splar egentligen ingen roll, kanske i början, men inte när man lärt känna personen.
Sen så ska han inte vara för på heller, han ska inte fråg för myket ellr vara för avundsjuk, tjejen är ju inte tillsammans med en för skojskull? Man är ju med personen man tycker om inget annat? Då finns det inen anedning till att vara otrogen. Men men, man ska inte vara för ''off'' heller, hatar killar som verkligen aldrig hör av sig eller bryr sig.
Och vad du än gör, fösök inte att spela cool inför dina kompisar, haha, de e så jävla töntigt bara. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Alla svenska tjejer är slampor..

Svenska tjejer förlorar sin oskuld vid ålder 13 och när dom blivit 15år har dom redan knullat med 60st.

Dessutom är dom alltid otrogna flera gånger om och är stolta över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kom o tänka på en sak. Mina kompisar tycker att jag ser arg ut när jag inte är det. Sen så är jag ganska omysig av mig, jag är lite tuff om man kan säga så.

Jag är inte den som kramas och säger gulliga kommentarer eller tar hand om andra om de inte behöver det. Jag kan avläsa folk ganska lätt om de mår dåligt eller bara vill ha gulliga kommentarer. Så jag ignorerar såna som inte mår dåligt.

Däremot är jag romantisk av mig. Men det kanske gäller att vara när man väl har ett förhållande.

wictorsson:

Men dom som du träffar kanske är blyga, då får ju du ta första steget?

Hur ska man ta första steget? Vad skulle du egentligen svara om någon sa: Vill du ha sex?[cute]


   
SvaraCitera

den_fete:

Svenska tjejer förlorar sin oskuld vid ålder 13 och när dom blivit 15år har dom redan knullat med 60st.

Snacka om att någon hamnat i fel umgänge!


   
SvaraCitera

wictorsson:

Snacka om att någon hamnat i fel umgänge!

Alla tjejer jag nånsin träffat på riktigt elr snackat med på internet säger samma sak som jag skrev i mitt inlägg.

Alla utomlands ser svenska tjejer som horor om du inte visste..

Svenska tjejer= äckliga slampor


   
SvaraCitera