Aviseringar
Rensa alla

Hur ska ni fira nyår?


mynona

Blåbärt:

Varje år har vi några tävlingar bland familjerna. 
Femkampen består av:
Gissa låt + artist,
Gå in i ett rum utan klockor och öppna dörren så nära inpå en minut efter man stängt dörren som möjligt.
Charader
Pictionary
Tändsticksasksutmaningar

Jag trodde detta bara förekom på filmRodnar Eller ja, min fars släkt är lite likadan iofsg. 

Blåbärt: Gå in i ett rum utan klockor och öppna dörren så nära inpå en minut efter man stängt dörren som möjligt.

Det lät intressant. Jag had nog bara räknat minuten, helt enkelt. 

Blåbärt: Charader

SötHjärta idyll

Blåbärt: Pictionary

Vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle styra fekke först men fick inte låna huset, nån som vet nån fekke nånstans? OBS! Ej korvfekke. Måste finnas mycket tjejer på festen. Behöver inte vara överdrivet snygga tjejer men helst sjuor och uppåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska ut med min syster, fast vet inte om vi ska "klubba" eller bara ta någon drink någonstans och ha det trevligt. 


   
SvaraCitera

absentthinking: Förklara, utveckla och beskriv

Kan göra lite senareSöt

mynona: Jag trodde detta bara förekom på film Eller ja, min fars släkt är lite likadan iofsg.

Åh men det är jättekul. Fungerar till förfester också!Hjärta

mynona: Det lät intressant. Jag had nog bara räknat minuten, helt enkelt.

Det är svårare än vad man tror!

mynona: idyll

Rullar ögonen

mynona: Vad är det?

Man ritar ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blåbärt: Kan göra lite senare

Okej då Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med mammas släkt, middag, en lugn kväll/natt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det lär typ inte bli någonting. I 2 månader har jag fått alla möjliga förslag... allt från nyårskryssning till lägenhetshäng, och ingenting låter speciellt intressant. Varken umgängena eller vad de ska göra är inget jag vill ta del av, då det kretsar kring alkohol och att umgås med sällskap där jag bara känner en person och resten randoms. Det lutar åt att "fira" i min ensamhet med mor och far.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
Det lär typ inte bli någonting. I 2 månader har jag fått alla möjliga förslag... allt från nyårskryssning till lägenhetshäng, och ingenting låter speciellt intressant. Varken umgängena eller vad de ska göra är inget jag vill ta del av, då det kretsar kring alkohol och att umgås med sällskap där jag bara känner en person och resten randoms. Det lutar åt att "fira" i min ensamhet med mor och far.

Supa är ju ett måste på kryssning. Varför krökar du inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Supa är ju ett måste på kryssning. Varför krökar du inte?

Alkoholfobi och 0-tolerans. Söt


   
SvaraCitera
GraGo

Supa, knarka och knulla! Om jag får tag på nåtLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Alkoholfobi och 0-tolerans.

Vadå fobi? Ta en bärs för fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Vadå fobi? Ta en bärs för fan!

Näe 🙁 Jag dricker inte alkohol då jag vägrar att utsätta mig för sånt. Efter att ha sett vad alkohol gör med andra, vill jag inte vara i det. Och jag har fått ta hand om alkoholpåverkade förr . Och jag vill inte att andra ska behöva ta hand om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Näe 🙁 Jag dricker inte alkohol då jag vägrar att utsätta mig för sånt. Efter att ha sett vad alkohol gör med andra, vill jag inte vara i det. Och jag har fått ta hand om alkoholpåverkade förp. Och jag vill inte att andra ska behöva ta hand om mig.

Alltså man behöver inte dricka så mkt att man behöver hjälp av andra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Alltså man behöver inte dricka så mkt att man behöver hjälp av andra...

Det är dock sant. Men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förkröka lite hos mig med några gamla skolkamrater och herr Jack Daniels följt av krogen


   
SvaraCitera