Aviseringar
Rensa alla

Hur ska ni rösta i riksdagsvalet 2014?


vänsterpartiet precis som sist.


   
SvaraCitera

Känner som dazed, som vanligt.


   
SvaraCitera

Vänsterpartiet! 


   
SvaraCitera
reben

m vänstern tror jag


   
SvaraCitera

KP som vanligt.


   
SvaraCitera

Master_Of_Puppets: Ett barn har rätt till en Mamma och en Pappa

Barn har rätt till föräldrar. Finns inget som tyder på att samkönade par skulle vara sämre föräldrar än olikkönade. Ta ut ditt huvud ur din röv.


   
SvaraCitera

Z0dd: Barn har rätt till föräldrar. Finns inget som tyder på att samkönade par skulle vara sämre föräldrar än olikkönade. Ta ut ditt huvud ur din röv.

Hjärta


   
SvaraCitera

Blir nog V, men blir fett ledsen med all feminism i partiet Söt


   
SvaraCitera

Vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni flesta som svarat ligger långt vänster ut. Verkar vara som att ungdomar generellt röstar mer åt vänster (baserar inte det på de här svaren).


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:

Barn har rätt till föräldrar. Finns inget som tyder på att samkönade par skulle vara sämre föräldrar än olikkönade. Ta ut ditt huvud ur din röv.

Jag och många andra anser att ett barn behöver både en manlig och kvinnlig förebild. Ett barn har rätt till en Mamma och Pappa. Så tycker jag, så jag tycker du kan plocka huvudet ur röven själv och sluta förolämpa mig.


   
SvaraCitera

Master_Of_Puppets: bsolut nej till samkönade äktenskap och samkönade adoptioner.

varför?
ser du hellre att barn dör eller ruttnar bort på barnhem än att få två kärleksfulla föräldrar? vem föräldrarna ligger med har ju verkligen inte med deras föräldraskap att göra.


   
SvaraCitera

mn123456789:
Blir nog V, men blir fett ledsen med all feminism i partiet Söt

knasigt att du röstar v när du inte är för jämställdhet


   
SvaraCitera

Master_Of_Puppets: Jag och många andra anser att ett barn behöver både en manlig och kvinnlig förebild.

Vad är det som säger att barnens enda förebilder måste vara föräldrarna?


   
SvaraCitera