Aviseringar
Rensa alla

Hur ska ni spendera Jul i år?


Ämnesstartare

[y]

Ska ni spendera Jul hemma eller ska ni åka iväg?
Vem ska Ni vara med? Familj, eller partner eller kanske alla tillsammans? Dela med Er...

Jag ska spendera Jul hemma, ska inte åka iväg. Dock så kommer jag nog vara själv en stund under Julaftn, men sen ska jag vara med min tjej :), detta pga att min föräldrar jobbar och att jag vill vara en stund själv hemma innan jag går till min kära [bigsmile]

GOD JUL PÅ ER!


   
Citera

samma som förra,inga julklappar,släkt som bråkar,tröstäta för mitt liv är så jävla patetiskt.ungefär så.


   
SvaraCitera

Lutar åt att inte fira alls, men då blir folk sura. [zzz]


   
SvaraCitera

hemma med familjen och med min bästa kompis[smile]


   
SvaraCitera

Hemma hos föräldrarna med trasig familj. Vi kommer låtsas att allt är bra, föräldrarna kommer kompensera för alla deras misstag och ge oss omotiverat mycket julklappar. Skulle inte förvåna mig om någon (typ jag) flippar och skriker och gråter.

Med andra ord, en helt vanlig jul.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Med andra ord, en helt vanlig jul.


   
SvaraCitera

Hemma med familjen.
Blir väl som vanligt, prat, middag och sen mer prat och ena systern ska alltid skämma ut mig framför alla (älskar dig syrran) och jag går iväg och gömmer mig ett tag på toan sen är det väl dags för kvällens höjdpunkt då farsan delar ut paket i tomteluvan (ser rätt rolig ut) [love]
Sen blir det väl massa prat igen och till slut är dagen slut och man kan lugnt lägga sig för att sova och morgonen efter så åker systrarna hem och man känner lugnet samtidigt som man redan börjat sakna dom.

Vi har ingen riktig julstämning och jag önskar att vi hade massor av olika påhitt på julafton men det blir väl av när nån av oss skaffat barn [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag ska åka med mina föräldrar, syskon och eventuellt sambo (om han får sluta tidigare på jobbet) till min mormor och morfar. Vi kommer vara 12 personer + 2 hundar som firar jul tillsammans med musik, mat, hembakt julgodis och andra "tradetionella" saker. Så som en tomte ( min mor) som är iklädd en vinröd morgonrock med en alt för sliten tomteluva 🙂

Härliga jul.. Och våran gran står redan pyntad så fin 😉


   
SvaraCitera

Hemma med familjen, det är nästan alltid så


   
SvaraCitera

Skittråkigt med famljen som vanligt, mamma pappa morfar, tragiskt djävla tråkigt och trist, ska få i mig lite vin så jag börjar babbla som en tok eller något så blir det lite roligt iaf antar jag, mat.

Inte miserabelt eller hemskt, bara skittråkigt och djävligt.

Sen ska jag sitta vid datorn hela nätterna, internet är så mysigt på julen [love]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Ska vara hemma med familj och lite släkt, blir väl lite småmysigt men rätt tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska vara hos min mormor med syster, bror och morsan plus min hund. Äta massa god mat och efterrätter. YUMMERS! <3


   
SvaraCitera

Umgås med hela tjocka släkten på pappas sida. Blir förmodligen trevligt, mysigt och lugnt som vanligt [smile] Se på Kalle, äta god mat, öppna klappar, bara umgås och så hoppas jag att tomten kommer [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska vara hemma. med mamma och hennes vännina typ. jag vet inte.
känns om om julen är rätt meningslös just nu. första julen med skilda föräldrar (pappa firar jul i thailand) först ajulen på två år utan pojkvän. så ja. jag vill mest att julen ska vara över. GOD JUL!


   
SvaraCitera
Åtta

Jag ska fira jul med min flickvän och hennes familj. Aningen obehagligt, men det ska säkert gå bra.


   
SvaraCitera