Aviseringar
Rensa alla

Hur ska ni spendera Jul i år?


Tözen:

mitt liv i sthlm är patetiskt,så jo,jag har lust att komma hem lite.

Ja, gör dt inte kul att "jula" ensam.
Vrf är dt inte kul i vår kära huvudstad?


   
SvaraCitera

isola:

Ja, gör dt inte kul att "jula" ensam.
Vrf är dt inte kul i vår kära huvudstad?

relationer


   
SvaraCitera

Tözen:

relationer

Brist på dem?


   
SvaraCitera

isola:

Brist på dem?

nej,den enda relation jag värdesatt mest senaste halvåret är helt förstörd=jag är helt förstörd,ångest etc etc,kommer inte bli bra igen.Jag vill helt enkelt inte leva för allt går åt helvete,och d tänker jag inte göra.


   
SvaraCitera

Dightkuz:

Findus jultallrik på ett uppfällt plastbord medans jag sneglar på snaran.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Tözen:

nej,den enda relation jag värdesatt mest senaste halvåret är helt förstörd=jag är helt förstörd,ångest etc etc,kommer inte bli bra igen

Been there, man mår bättre sen, lovar!


   
SvaraCitera

isola:

Been there, man mår bättre sen, lovar!

Man har alltid en reservutväg,så slipper man skiten resten av livet.Varför stå och se på när hela livet raserar?(andra saker med)


   
SvaraCitera

Tözen:

Man har alltid en reservutväg,så slipper man skiten resten av livet.Varför stå och se på när hela livet raserar?(andra saker med)

För att man ska kunna bygga upp dt igen, denna gång med starkare grund


   
SvaraCitera

isola:

För att man ska kunna bygga upp dt igen, denna gång med starkare grund

Nej,man tar livet av sig för gott för man va en feg höna förra gången.Livet går bara nerför,dom positiva sakerna väger inte upp all jävla skit man måste stå ut med.


   
SvaraCitera

Tözen:

Nej,man tar livet av sig för gott för man va en feg höna förra gången.Livet går bara nerför,dom positiva sakerna väger inte upp all jävla skit man måste stå ut med.

Man kan ju alltid ge upp, men är du redan på botten kan dt ju inte bli värre och minsta lilla sak kan göra dt bättre.
Finns bra människor att umgås med,de är svåra att hitta,men de finns.


   
SvaraCitera

Jag ska förmodligen vara med min familj. Jag ska inte vara tomte, och brorsan ska nog köra. Det betyder att jag kan dricka mig full med farsan. Sen övertalar jag honom att köra till Skeen, så spenderar vi två resten av julafton tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tözen: Nej,man tar livet av sig för gott för man va en feg höna förra gången.Livet går bara nerför,dom positiva sakerna väger inte upp all jävla skit man måste stå ut med.

Liv är en gåva... ! Du lever av någon anledning, hitta den då, sluta fan deprimera... vad fan... alla har gått igenom massor med skit i livet, men att ta skit är en del av livet...! Tyvärr, det fina får man skapa eller leta efter själv!

Ge en tilll chans...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Middag med morsans sida av släkten.. Brukar bli rätt kul ändå, god mat och roliga kusiner..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska vara hemma med min familj. Gissar att det blir många fulla människor hemma . Hoppas dock inte att det slutar på samma sätt som förra året.[sad]
Då tillbringade vi både jul och nyår på ett hotell och åt pizza på julafton . [n]


   
SvaraCitera
Exner

Jag ska köpa mig glögg för den.

[mad]


   
SvaraCitera