Aviseringar
Rensa alla

Hur ska ni tillbringa nyårsafton?


Smilen
Ämnesstartare

Exner:

Oj, det såg jag inte. Var snabb i fingrarna.


   
SvaraCitera

Ska äta oxfilé, dricka pepsi o skjuta raketer.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Som vilken annan kväll som he


   
SvaraCitera

Jag skrev förut idag i en annan tråd;

Nyårsafton idag. Jag tänkte att göra som jag gjorde med min familj ibland när jag var yngre. Vi gick upp till en höjd där vi kunde skåda ut över hela samhället. Samhället är byggt runt en sjö. Därifrån så ser man alla fyrverkerier som skjuts upp i den mörka himlen, i sjön nedan så speglas fyrverkeriernas färger och sprak i månskenet som lyser upp sjön.

Dit upp tänkte jag fara ikväll. Synd att det inte var norrsken ikväll istället för igår. Det kunde bilda sig en vacker kombination.

Hoppas bara att det inte blir molnigt. Fast så långt upp i skyn far väl inte raketerna?


   
SvaraCitera

Med pappa, styvmor och bror. Tror det blir oxfilé, kort och eventuellt TV-tittande. 


   
SvaraCitera
time
 time

Pappa fyller år idag så det blir middag, sen ska jag, Dazed, isteche och min syster ut och göra Åland osäkert så långt som det går att göra en liten småstad där ingenting någonsin händer osäker. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

någon slags middag


   
SvaraCitera

ska äta god mat, bli full, klippa player ones hår och spela brädspel iförd pyjamas.


   
SvaraCitera
mynona

Äter middag med Mor och pappa, sitter i vardagsrummet bland julpyntet och ser filmer, tar en promenad med mamma och ser på raketer i kvarteret, kommer tillbaka hm och vandrar omkring i vardagsrummet och vandrar från fönster till fönster medan jag ser på raketer samtidigt som TV:n väsnas fram nyårsönskningar, tänker fram en tyst bön och styrka och avgörande inför det nya året och ser sedan i lugn och ro på en tecknad disneyfilm tills ljudet från festandet omkring dör bort. 


   
SvaraCitera

Lägenhetshäng med 3 pers


   
SvaraCitera
mens
 mens

blir alltid så bedrövad för alla djurs skull under nyår. jävla själviska människor som smäller till höger och vänster utan en tanke på vilda och tama djur. sen ska akutmottagningarna upptas av idioter som smällt av sig fingrarna. usch. USCH!


   
SvaraCitera
Lounge

supa, gå ut, kolla på fyrverkerier 


   
SvaraCitera
duden

Blir å vara hemma med familjen Skål


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Köra bingo med mormor!


   
SvaraCitera
duden

sluk:
Köra bingo med mormor!

Samma här 


   
SvaraCitera