Aviseringar
Rensa alla

Hur ska sexet vara för er?


Ämnesstartare
  • Själv gillar jag det lite vilda och hårda, brukar bita pojkvännens underläpp (hårt ibland vilket de flesta män gillar), nacke (inte lika hårt) och fingrar (ja, vi är ett udda par, har alltid varit en fetisch för mig som tydligen smittat honom...annars biter han på mina också under akten, rätt så jävla hårt..."ibland blir det blåmärken ;)" att ligga överst och rida på spaken är så gudomligt skönt. 

    Hur är erat sexliv? Vad gillar ni att göra? 

    Dela gärna med er så att man får lite inspiration också 😉


   
Citera
Ämnesetiketter

Rodnar


   
SvaraCitera

Blodigt och många saker som krälar och kryper över våra kroppar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skeptisk

Jungman:
Blodigt och många saker som krälar och kryper över våra kroppar

...låter hett i guess...


   
SvaraCitera

Mjukt och romantiskt först med ett vilt och hårt avslut är bäst! 


   
SvaraCitera

riktigt perverst emellanåt 


   
SvaraCitera

Som ett träningspass.


   
SvaraCitera
23an
 23an

lenismicrohenis: ÅÅÅH GILLAR ALLT!!!

Helt olika beroende på humör och vem man har sex med. Jag kan inte visa hur pervers jag kan vara på direkten, såvida vi inte snackat om det innan, utan för börja "mjukt och fint" innan det kan bli hårdare och inslag av diverse saker...


   
SvaraCitera

Trodde att jag gillade hårt innan jag träffade den senaste. Förstår knappt hur han lyckas

Iaf, mjukt och romantiskt nu mera!


   
SvaraCitera

lenismicrohenis:

  • Själv gillar jag det lite vilda och hårda, brukar bita pojkvännens underläpp (hårt ibland vilket de flesta män gillar), nacke (inte lika hårt) och fingrar (ja, vi är ett udda par, har alltid varit en fetisch för mig som tydligen smittat honom...annars biter han på mina också under akten, rätt så jävla hårt..."ibland blir det blåmärken ;)" att ligga överst och rida på spaken är så gudomligt skönt. 

    Hur är erat sexliv? Vad gillar ni att göra? 

    Dela gärna med er så att man får lite inspiration också 😉

hur gammal är du?? ser inte gammal ut om de nu är du på bilden


   
SvaraCitera
Kudhos

lenismicrohenis: ÅÅÅH GILLAR ALLT!!!

Variation is key


   
SvaraCitera

Visserligen är det icke-existerande så jag utgick efter vad jag tror att jag skulle gilla, men jag har i alla fall röstat i pollen.


   
SvaraCitera
Berit

roligt


   
SvaraCitera

019linnea:
Trodde att jag gillade hårt innan jag träffade den senaste. Förstår knappt hur han lyckas

Iaf, mjukt och romantiskt nu mera!

Var det inte han som knullade hårdare än hårdast? Got old?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Wtf...


   
SvaraCitera