Aviseringar
Rensa alla

Hur ska vi fira UM:s födelsedagsbarn?


Ämnesstartare

Jag och Åtta har en liten idé om att visa vilka UM:are som har födelsedag, men vi vet inte riktigt hur vi ska göra det på ett snyggt och enkelt sätt.

Har ni några förslag? Kanske en tjusig ikon bredvid användarnamnet, en partyhatt på profilbilden eller något annat festligt? [party]


   
Citera
Ämnesstartare

inte för att det är överdrivet svårt att ta reda på när jag fyller år, men det är ju onödigt att göra det ännu enklare för folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man inte vill att hela forumet ska få veta när man fyller år då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

inte för att det är överdrivet svårt att ta reda på när jag fyller år, men det är ju onödigt att göra det ännu enklare för folk.

clickclack:

Om man inte vill att hela forumet ska få veta när man fyller år då?

Har man valt att dölja sin ålder så visas det givetvis inte.


   
SvaraCitera
Åtta

För att motivera er lite till att komma med förslag kan jag nämna att vårt ledande förslag just nu är att byta ut personens avatar mot denna:

Image

Samtidigt som denna låt automatiskt börjar spelas upp när personen loggar in:


   
SvaraCitera
time
 time

Åtta:

vårt ledande förslag just nu är att byta ut personens avatar mot denna:

Jag svär till Oden att jag letar upp er och hämnas om ni någonsin ger mig den där epilepsiframkallande vaddetnuensskakallas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

För att motivera er lite till att komma med förslag kan jag nämna att vårt ledande förslag just nu är att byta ut personens avatar mot denna:Samtidigt som denna låt automatiskt börjar spelas upp när personen loggar in:

Låter asbra.


   
SvaraCitera
Tyrael

Förstår att ni behöver hjälp att komma på någonting, har själv svårigheter med att få till något seriöst på denna usla forumlayouten.

Ni kan ju ha fina ballonger runt avataren eller något sånt här. [ops]

Image

Kod:

<style>img[src*="ava_"]{ padding: 5px; background: url( ) no-repeat; }</style>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, underbart förslag!!!! [love][party][party][party]


   
SvaraCitera
time
 time

Tyrael:

Ni kan ju ha fina ballonger runt avataren eller något sånt här.

Känner mig smickrad och vill nu att det ska vara min födelsedag varje dag under hela året.


   
SvaraCitera

Åtta:

just nu är att byta ut personens avatar mot denna:

Hahahhaa du är ett geni! [bigsmile]
I concur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Kanske en tjusig ikon bredvid användarnamnet, en partyhatt på profilbilden eller något annat festligt?

kan ni inte visa i någon liten ruta vilka som fyller år varje dag också?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

För att motivera er lite till att komma med förslag kan jag nämna att vårt ledande förslag just nu är att byta ut personens avatar mot denna:Samtidigt som denna låt automatiskt börjar spelas upp när personen loggar in:

[love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

gillar tyraels förslag


   
SvaraCitera
Lounge

Åtta:

just nu är att byta ut personens avatar mot denna

aj, mitt huvud


   
SvaraCitera