Aviseringar
Rensa alla

Hur ska vi fira UM:s födelsedagsbarn?


Ämnesstartare

tack för sammanslagningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att vi kör på åttas förslag


   
SvaraCitera

Med pompa och ståt och många grattispm. Nä har inget förslag, tycker inte detta är helt nödvändigt.


   
SvaraCitera

Fixa hwllre så senastelänken alltid finns och alltid går till senast uppdaterade trådar. Det önskar jag mig i födelsedagspresent.


   
SvaraCitera

Tycker att man ska få dela ut en varningspoäng till valfri medlem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag röstar på Åttas förslag [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägg till en temporär ikon till höger om åldern, alltså något i stil med de som finns för admins, moderatorer och VIP:are m.fl. fast mer festligt. Typ ett utropstecken.


   
SvaraCitera

ÅTTAS FÖRSLAG!!!!!!1111111 *slår me hammare*

nu e d färdigt, d e d som gäller dåra [smile][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske att en födelsedagslåt (förslagsvis Celebration av Kool & The Gang) börjar spelas när man klickar på ikonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Ni kan ju ha fina ballonger runt avataren eller något sånt här.

Ingen tokig idé!

Fingerprints:

kan ni inte visa i någon liten ruta vilka som fyller år varje dag också?

Det skulle vi nog kunna göra. Bra förslag!

elverpigen:

Fixa hwllre så senastelänken alltid finns och alltid går till senast uppdaterade trådar.

Hur menar du?

Schism:

Lägg till en temporär ikon till höger om åldern, alltså något i stil med de som finns för admins, moderatorer och VIP:are m.fl. fast mer festligt. Typ ett utropstecken.

Det var vår ursprungliga tanke, men vi vet inte om det är en så bra idé egentligen. Blir lätt plottrigt, och har du ett långt användarnamn är det inte säkert att ikonen får plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

fast mer festligt. Typ ett utropstecken.

Haha! [bigsmile]


   
SvaraCitera

röstar på alla förslag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker man borde få bli moderator för en dag eller ännu bättre, admin för en dag.


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Hur menar du?

När man kollar på en tråd finns ibland 3 länkar överst och nederst på sidan, till senaste (som i princip är samma sak som att trycka på "bakåt" i webbläsaren, så en länk till forumet tråden ligger i och en länk till toppen av sidan.

Det är inget födelsedagigt men skulle göra min um-upplevelse bättre. Att "till senaste" går till "senast uppdaterade trådar" alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, vad skojsigt!

Tycker en partyhatt vid användarnamnet är jättebra ju. Blir lite kalasstämning. Det röstar jag för!

FIXA DET INNAN 13 AUGUSTI FÖR DÅ FYLLER JAG 20


   
SvaraCitera