Aviseringar
Rensa alla

Hur ska vi kunna bättra våret sexliv?


Ämnesstartare

Hej, jag och min pojkvän har varit tillsammans i 7 månader förlovade i 4 månader.
I början hade vi jättebra sexliv. Men nu efter ett par månader är det mer sällan. Det kan gå 4-5 veckor i mellan gångerna.
Jag försöker ofta att få han att vilja ha sex men han säger alltid att han är trött eller inte har lust.
Någon gång har ju det lyckats och då har vi haft sex. Men det är alltid samma, jag överst och han unders. Han vill aldrig testa något nytt för han orkar inte. Men han vill att jag ska suga av han och smeka på honom och massera. Men aldrig att han gör sånt på mig.
Han skickar alltid fina sms när han är och jobbar eller om jag är iväg men han säger aldrig något till mig ansikte mot ansikte.
Han är otroligt svartsjuk, till och med när jag klipper mina manliga kunder (jag är frisör)
Jag älskar honom så mycket och vill inget annat än att vara med han och skulle inte vilja ha någon annan.
Hur ska jag göra för att han ska visa sina känslor och vilja ha sex med mig?


   
Citera
Ämnesetiketter
sincan

Låt honom sova så blir han pigg![y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Låt honom sova så blir han pigg

det är ju det jag gör i 4 veckor


   
SvaraCitera
sincan

iidaae:

det är ju det jag gör i 4 veckor

[sad][sad] Fan. Då har jag inget bättre tips. Ställ'na mot väggen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Ställ'na mot väggen!

ska jag kräva att han ska ha sex med mig eller vad ska jag säga?


   
SvaraCitera
sincan

iidaae:

ska jag kräva att han ska ha sex med mig eller vad ska jag säga?

Nej, men typ det du skrev i första inlägget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

första inlägget.

vilket? jag förstår inte?


   
SvaraCitera
sincan

iidaae:

vilket? jag förstår inte?

Förklara hur du känner och upplever allt[sad]


   
SvaraCitera

aw [sad]


   
SvaraCitera

prata med hnm ja


   
SvaraCitera
Gilda

Roleplay. Har själv inte haft ett riktigt förhållande på 2-3 år utan har bara haft KK men även med en av dem och när jag hade riktig pojkvän så blev vi båda grymt sporrade av rollspel.

Så klipp honom och så låtsas ni att han är en kund vars lystna åtrå leder er till otukt. Kanske kunden, likt du, också har ett förhållande. [wink]


   
SvaraCitera

cannabis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gilda:

Så klipp honom och så låtsas ni att han är en kund vars lystna åtrå leder er till otukt. Kanske kunden, likt du, också har ett förhållande.

Mycket bra tips ska se om han gilar det nästa gång jag ska klippa han 🙂

sincan:

Förklara hur du känner och upplever allt

Ja jag får försöka göra det 🙂


   
SvaraCitera

Luther Blissett:

cannabis

Mitt ex röker inte på, eller han var anti sådant men jag har fått reda på nu att han har rökt på fyllan. Han hör alltid av sig till mig på fyllan- tror du att jag kan bjussa honom på grönt och se om han blir lika kåt som jag? Iom att han aldrig ville ha sex när vi hade ett förhållande.

Det hade varit badass.


   
SvaraCitera

OT:
Vem ville förlova sig? Det känns mer som ett sätt att känna sig trygg än att faktiskt anstränga sig i förhållandet.


   
SvaraCitera