Aviseringar
Rensa alla

Hur skaffa flickvän??


Ämnesstartare

Ok, nu är det såhär att jag är en kille på 17 år som aldrig haft ett seriöst förhållande. Skulle behöva lite hjälp. Om man inte har speciellt många kompisar, går sällan på fester osv hur ska jag träffa en tjej?Jag är inte ful. Tvärtom  brukar tjejer liksom "titta" ja ni vet på ett sätt att man fattar att man ser bra ut... men jag kan väl inte bara gå fram och snacka, eller??Är inte blyg men lite tillbakadragen och tystlåten, alltså inte den som hörs och syns mest.Försöker att bryta mitt mönster och inte bara sitta hemma. Har börjat gymma men där finns inga lämpliga tjejer. Borde jag byta gym?Ska jag skriva till någon på instagram eller hur faaaan gör alla? Längtar som fan nu. Snälla hjälp mig hur fan gör ni?


   
Citera

Sociala medier har hjälpt mig ta första steget, något du skulle kunna prova 🙂


   
SvaraCitera

Asså för guds skull. Man letar inte flick/pojkvän!? Svårt för många att fatta. Vem vill va tsm med en kille då i fråga som är riktigt jävla desperat och frågar alla om man vill ses för att senare kunna bli tsm så man slipper vara singel? Inte jag iaf. Men ett tips är väl att prata med folk i tex skolan elr liknande så man skaffar lite vänner irl och INTE online. Så man lättare träffar nya folk och sedan tjej. 


   
SvaraCitera
Cobrak

Genom att inte vara desperat skulle jag tro.


   
SvaraCitera

försöka mkt


   
SvaraCitera
Exner

Kortsiktigt: träffa mycket folk och var trevlig.
Långsiktigt: Observera hurdana de är som får sådana flickvänner du vill du, och bli sådan.


   
SvaraCitera

Tjena mannen, Jag kan förstå din situation eftersom jag var också som dig... inga vänner och inga fester= inga tjejer. Det var så för mig Mycket glad

Så jag blev deprimerad men en dag började tänka på konsten att ragga och hur man blir bra på det. 
Mitt tips är att gå ut på gatan och bara prata med random tjejer för att då lär man sig att bli mer social och prata med tjejer.
Som du vet tänker tjejerna mest med emotion och ditt mål är att skaka deras emotioner upp och ner så har du de garanterat attraherat till dig Blink

så fort du ser en snygg tjej på gatan gå fram, vänta inte då kommer du tänka för mycket och bli rädd. 
När du går fram börja med en "opener" som innehåller en komplimang samt en diss t.ex       '' Jag ville bara komma fram och säga hej annars skulle jag typ ångra mig för de nästa 20 sekunder eller jag tyckte du var snyggaste tjejen på den här sidan av gatan.'' de flesta tjejer kommer skratta eller åtminstone le. 

När du får henne att skratta och stanna introducera dig själv genom att skaka händer. Kom ihåg skaka händer och hälsa. 

efteråt är det bara att snacka om vad som helst med bra självförtroende och ett positivt vibe. tänk på att få henne att skratta och viktigaste är att du har roligt. När du har pratat några minuter avbryta konversationen genom  att säga du måste dra för att träffa kompisar eller gå på gymmet ( så hon vet att du har ett liv och inte bara sitter hemma och runkar 7 gånger om dan.) Fråga efter numret eller kik. 

förtsätt skriva, Va roligt och få henne att skratta och vissa inte att hon är den viktigaste personen utan bara en vanlig person som dig... 

Fråga om hon vill gå ut och Bamm.. därefter kan du haffa henne. 

Några viktiga saker du måste tänka på är att:
Ha bra självförtroende
Vissa inte att du e desperat att få henne
Överdriva inte med komplimanger
Va positivt och glad 
och den viktigaste som alla säger är Vara dig själv Cool 


   
SvaraCitera
Smilen

Hur skaffar jag ett ligg snabbt och effektivt?


   
SvaraCitera