Aviseringar
Rensa alla

Hur skall en kille klä sig för att det ska synas att han är rik?


Ämnesstartare

Saken är den, att min kille har ingen stil alls, fastän han har mycket pengar så vägrar han köpa nya kläder innan dom gamla har trasat sönder, typ. Detta ska det bli ändring på, nu vill jag ha tips på hur en kille i 25-års åldern skall klä sig för att det skall synas att han är rik? Jag vill ju inte att folk ska tro att jag är tillsammans med vilket pack som helst. Så, fram med tips på kläder, butiker, accessoarer osv.


   
Citera
Ämnesstartare

Varför ska man klä sig så att det syns att man är rik? [tard]
Är det inte bättre att klä sig så man känner sig bekväm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOM EN BANKRÅNARE!!!
Image


   
SvaraCitera
Lestat

Som snubben på min bild? Så klär jag mig iallafall..


   
SvaraCitera
time
 time

disco:

fastän han har mycket pengar så vägrar han köpa nya kläder innan dom gamla har trasat sönder, typ.

Tycker du ska vara tacksam för att du inte har en arrogant överkonsumerande människa till pojkvän istället för att önska att han var något han inte är. Om du inte vill ha honom som han är så hitta någon som delar dina värderingar.


   
SvaraCitera
Exner

Gå runt med en turban, som pryds av en 400 karats diamant.


   
SvaraCitera

Om han har på sig de mest feminina manskläder han kan hitta (ljusa byxor som ger illusionen av höfter, mormorskofta, v-ringat, stora solbrillor med ljusa ramar, smycken etc), använder brun utan sol och idomin, och bleker håret om det inte redan är blont.

EDIT: Målet är att han ska SE UT som en fjolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

...fjolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte helt ok inställning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

ur skall en kille klä sig för att det ska synas att han är rik?

som:

disco:

vilket pack som helst.

folk som klär sig för att försöka se rika ut är i 99 fall av 100 fattiga människor med stekarkomplex. [party]

den enda jag känner som jag vet faktiskt kommer från en mkt välbärgad familj klär sig helt normalt. och typ alla jag känner som klär sig i dyra märkeskläder av stekarmodell, lever på studiemedel och/eller jobbar som telefonförsäljare på typ telenor[cute]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

folk som klär sig för att försöka se rika ut är i 99 fall av 100 fattiga människor med stekarkomplex.

Så sant så sant.[love]


   
SvaraCitera

ifall jag var rik hade jag handlat alla mina kläder på norsestore. inte för att det är särskilt rikt egentligen, men det är för mycket för mig som student.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Exner

farbror gugge:

folk som klär sig för att försöka se rika ut är i 99 fall av 100 fattiga människor med stekarkomplex.


   
SvaraCitera