Aviseringar
Rensa alla

Hur skall jag förvalta mina kommande, och sista, 150 inlägg?


Geigerzähler:

Men jag har varit borta i 1,5 år p.g.a. psykos och rädsla för detta forum (tolkade allt jättefel) men mår nu bättre! 😀 Vad har du gjort?

Det har alltid varit din akilleshäl! Sist jag såg dig flippade du ur för du trodde det var typ små tomtar överallt runt dig. Kul att höra att det är bättre nu 😀

Typ också hållt mig undan härifrån pga. rädsla. Känns fan sjukt att posta här igen... Typ haft en livskris och fuckade upp allt omkring mig. Kämpade mig tillbaka och började satsa på karriären. Går sinnessjukt bra, fattar det knappt själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig: Det har alltid varit din akilleshäl! Sist jag såg dig flippade du ur för du trodde det var typ små tomtar överallt runt dig. Kul att höra att det är bättre nu 😀

Rodnar Festligt! Nu har det dock varit mer ihållande schizofrena symtom, körde slut på hjärnan ett tag men är på väg tillbaka tror jag.

Skentrevlig: Typ också hållt mig undan härifrån pga. rädsla. Känns fan sjukt att posta här igen... Typ haft en livskris och fuckade upp allt omkring mig. Kämpade mig tillbaka och började satsa på karriären. Går sinnessjukt bra, fattar det knappt själv.

Skönt att det går bra nu i alla fall! Du höll på med musik eller någonting om jag inte missminner mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Åh, det är du! Hej!

Du har 146 inlägg kvar att skriva

Geigerzähler:

Är jag juuuu, medlem sedan 06, bloodflowers dock 07.

Du har 145 inlägg kvar att skriva

Geigerzähler:
Har gjort över 17.000 inlägg med båda mina konton.

Du har 144 inlägg kvar att skriva

Geigerzähler:

Men jag har varit borta i 1,5 år p.g.a. psykos och rädsla för detta forum (tolkade allt jättefel) men mår nu bättre! 😀 Vad har du gjort?

Du har 143 inlägg kvar att skriva

Geigerzähler:

Rodnar Festligt! Nu har det dock varit mer ihållande schizofrena symtom, körde slut på hjärnan ett tag men är på väg tillbaka tror jag.

Skönt att det går bra nu i alla fall! Du höll på med musik eller någonting om jag inte missminner mig?

Du har 142 inlägg kvar att skriva


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Rodnar Festligt! Nu har det dock varit mer ihållande schizofrena symtom, körde slut på hjärnan ett tag men är på väg tillbaka tror jag.

Starkt av dig! Så jävla lätt hänt att man flyr till skit som fuckar upp hjärnan. Vad gör du om dagarna nowadays? Förutom att göra inläggningar BlinkOskyldig

Geigerzähler:

Skönt att det går bra nu i alla fall! Du höll på med musik eller någonting om jag inte missminner mig?

Visst gör jag det! Men det är mer en hobby. Gitarr, sång och elektroniskt. Faktiskt fått ett dj-gig på en festival i Skåne nu i sommar. Ska bli amaze!! Till vardags gör jag dock datorspel. Barndomsdrömmen liksom så jag tänkte why the fuck not. Gått asbra sen dess Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig: Vad gör du om dagarna nowadays? Förutom att göra inläggningar BlinkOskyldig

Inte så mycket, är sjukskriven just nu, men vill komma ut och arbeta snart.Tumme upp Är fortfarande med samma kille också, han hälsar.

Skentrevlig: Visst gör jag det! Men det är mer en hobby. Gitarr, sång och elektroniskt. Faktiskt fått ett dj-gig på en festival i Skåne nu i sommar. Ska bli amaze!! Till vardags gör jag dock datorspel. Barndomsdrömmen liksom så jag tänkte why the fuck not. Gått asbra sen dess Glatt skålande

Åh, låter suveränt! Blir jätteglad. Mycket glad


   
SvaraCitera

Orka avregga.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Inte så mycket, är sjukskriven just nu, men vill komma ut och arbeta snart.Tumme upp Är fortfarande med samma kille också, han hälsar.

Åh, låter suveränt! Blir jätteglad. Mycket glad

Nice! Skickar massa pepp till dig. Bara kämpa på så går det tillslut. Jaa, vad kul! Hälsa tillbaka Mycket glad om ni är i gbg-området så måste jag få bjuda på en öl eller fika eller ngt. Vore askul att träffa ngn UM:are igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig: Nice! Skickar massa pepp till dig. Bara kämpa på så går det tillslut. Jaa, vad kul! Hälsa tillbaka Mycket glad om ni är i gbg-området så måste jag få bjuda på en öl eller fika eller ngt. Vore askul att träffa ngn UM:are igen!

Absolut får vi ses någon dag! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Absolut får vi ses någon dag! Tumme upp

Du har 137 inlägg kvar att skriva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Inte så mycket, är sjukskriven just nu, men vill komma ut och arbeta snart.Tumme upp Är fortfarande med samma kille också, han hälsar.

Åh, låter suveränt! Blir jätteglad. Mycket glad

Du har 136 inlägg kvar att skriva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha fan va jobbig du e stekarn Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Har gjort över 17.000 inlägg med båda mina konton.

knappt ngt alls juuue


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: knappt ngt alls juuue

För mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att du ska posta håruppsättningar.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

sprid kärlek, skriv massa Hjärta och hur mycket du älskar oss


   
SvaraCitera