Aviseringar
Rensa alla

hur skippa drogfri exit på festival?


Ämnesstartare

vettefan vart jag skulle posta men lägger den här,

morsan vill nu att jag ska ha sk drogfri exit på luleåkalaset, vilket betyder att när jag går ut från festivalen vid stängning måste jag blåsa för att dom sedan ska skicka brev/mail hem med resultatet,
dvs om jag dricker å blåser får morsan reda på det. Som i belöning om ja blåser cleant får ja en biobiljett per dag på festivalen. men kan inte dricka då.

förra året sa ja att jag sålt mitt festival armband till en snubbe och inte kunnat blåsa pga det, så drack den kvällen. men kan nog inte dra den ursäkten igen.

Så någon som varit i liknande situation och har något förslag?
annars köper ja bara biljetter nu å skiter i vad hon säger, hon får misstänka men tänker absolut inte vara nykter

peace.


   
Citera
Ämnesetiketter

ser inte problemet respekt och förtroende är något man förtjänar.

vill du nu supa huvudet av dig så är det väll bara göra det. hon kan ju inte få dig till att inte gå dit när du redan varit där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

steffmeister:

vilket betyder att när jag går ut från festivalen vid stängning måste jag blåsa för att dom sedan ska skicka brev/mail hem med resultatet,

Läste just om Drogfi exit, det var ta mig tusan det smartaste jag hört på länge. Hade varit grymt när man själv var mindreårig och inte hade tänkt supa utan bara ville gå och lyssna på bra musik.

Har tyvärr inget tips till dig annat än att inte dricka?


   
SvaraCitera

Vem vill ens gå på Luleåkalaset? [shake]


   
SvaraCitera

Lösning på ditt problem: Gå inte på Luleåkalaset.


   
SvaraCitera