Aviseringar
Rensa alla

Hur skönt är det att vara full?


Smilen: Mellan 

Lite salongsberusad är rätt mysigt, men efter det går det bara utför för min del.


   
SvaraCitera

När jag är full är det typ som att jag jagar en känsla man aldrig får...sen blir man för full. Alkoholen känns ju lite och det finns en period där den är en skön influens men den är bara ett brus. man vill ha mer av den känslan. 


   
SvaraCitera
mynona

Smilen: Skönt bara

Kan vara behagligt att vara småberusad, man slappnar av och blir chill och nojar inte lika mycket. Men det är inte spektakulärt


   
SvaraCitera

Smilen: Mellan

En tillspetsad salongsberusning är väldigt trevligt. Men att bli helt jävla skitfull är fan rätt så värdelöst.


   
SvaraCitera

Tycker tillståndet mellan salongsberusning och wöö-fylla är bäst, när synfältet precis börjar skena iväg och E-Type låter bättre än någonsin.


   
SvaraCitera

ligga i gräset och blicka mot stjärnhimlen


   
SvaraCitera

Meh. Jag gillar inte att vara full, sådär redigt då man är helt borta, yr och illamående.

Salongsberusad känns lite mer ok, pga att allt blir så mycket roligare och man blir påhittigare. Föredrar ändå att vara helt nykter och dricka läsk o så 


   
SvaraCitera

Smilen: Jag har aldrig varit full.

Jag har som högst under en kväll druckit, alkoholhaltiga drycker då, tre glas vin. Det gör mig lite mer avslappnad, men märker inte jättestor skillnad.


   
SvaraCitera

"Läste ful", tänkte "meh, det kan ju inte jag svara på"


   
SvaraCitera

Cool


   
SvaraCitera

Smilen: Mycket skönt


   
SvaraCitera

Jag har aldrig varit full.


   
SvaraCitera

Fkpaw:jagar en känsla man aldrig får... bara ett brus.

+++1


   
SvaraCitera

Salongsberusning är skönt! Men att bli riktigt aspackad så man blir helt väck och det snurrar i skallen är en rätt oskön känsla. För att inte tala om bakfylleångesten därefter. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Pendulum:
Salongsberusning är skönt! Men att bli riktigt aspackad så man blir helt väck och det snurrar i skallen är en rätt oskön känsla. För att inte tala om bakfylleångesten därefter. 

+1


   
SvaraCitera