Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du reagera??


Ämnesstartare

Fråga till killar: Hur skulle du reagera i fall en helt random tjej skriver till dig på facebook/ msn: " Du är skitsnygg!!!!!!" Det är den sämsta sättet att ta kontakt på, skulle du tycka!!! Eller skulle du bli smickrad och skriver nåt roligt tillbaka kanske bjuder på en fika, i fall du tycker att tjejen är faktiskt snygg ( Obs! tjej är yngre än du själv)

Fråga till tjejer: Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?


   
Citera

randig_macka:

Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?

Nej, töntigt.


   
SvaraCitera

Skulle byta till en mer vardaglig bild på mig.


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

skulle inte ta personen på något som helst allvar och antagligen svarat något mycket otrevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

randig_macka:

Du är skitsnygg!!!!!!

Kanske lite påfluget. Hade hon mjukstartat lite först så [party]


   
SvaraCitera

OF 5:

skulle inte ta personen på något som helst allvar och antagligen svarat något mycket otrevligt

Eller helt enkelt ignorerat.


   
SvaraCitera

randig_macka:

Fråga till killar

händer mig jämt, kanske lite uppförsbacke för henne när det gäller hur seriöst jag ska ta henne [crazy]


   
SvaraCitera

randig_macka:

Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg???

Nä.


   
SvaraCitera

Seriöst: Du framstår som lite febril om du överanvänder utrops- och frågetecken?? Skulle jag tycka!!!! Eller lite charmigt!! Svårt att välja??????


   
SvaraCitera

randig_macka:

Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?

Våga och våga. Är inte särskilt intresserad av skitsnygga människor.


   
SvaraCitera

skulle bli rädd och ignorera personen[shake]


   
SvaraCitera
Hando

Jag skulle undrat vad som hade varit hennes problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle tacka - och JA... det är ett av de sämsta sätten att ta kontakt på


   
SvaraCitera

Hade åtminstone hoppats på att hon inte missbrukade utropstecken


   
SvaraCitera