Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du reagera??


jag skulle sluta använda så många utrops- och frågetecken ifall jag var du. [mad]

Dold text: nu är jag ju inte det, men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Seriöst: Du framstår som lite febril om du överanvänder utrops- och frågetecken?? Skulle jag tycka!!!! Eller lite charmigt!! Svårt att välja??????

haha 🙂 förlåt det var inte med flit...brukar inte märka sånt[crazy]


   
SvaraCitera

Raggar inte på internet förfan. [confused] går fetbort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

randig_macka:

Eller skulle du bli smickrad och skriver nåt roligt tillbaka kanske bjuder på en fika, i fall du tycker att tjejen är faktiskt snygg

Jag skulle nog undra lite vem hon var som raggade på facebook, men jag skulle definitivt bli intresserad, är hon snygg skulle jag åtmistone ge henne en dejt ^^


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

händer mig jämt

pfft[zzz]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

pfft

du sa att jag var söt på msn [no-no]


   
SvaraCitera
kachin

randig_macka:

Skulle du tänka dig

nej [shake]

randig_macka:

våga?

ja? inte så svårt


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

du sa att jag var söt på msn

efter hur lång övertalning?[wink]

Dold text: söt o skitsnygg är ändå inte samma sak


   
SvaraCitera

randig_macka:

skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg???

gjorde just [cool]


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

söt o skitsnygg är ändå inte samma sak

okej, du kalla mig söt w/e [zzz]


   
SvaraCitera

randig_macka:

Du är skitsnygg!!!!!!"

-Tror dig inte, men tack [smile]

randig_macka:

Eller skulle du bli smickrad och skriver nåt roligt tillbaka kanske bjuder på en fika, i fall du tycker att tjejen är faktiskt snygg

Jag skulle bli smickrad och om vi delade något intresse och jag var attraherad av henne så skulle jag lätt ta en fika [rolleyes]


   
SvaraCitera

randig_macka:

Skulle du tänka dig att ta kontakt med en äldre kille genom att skriva till honom på fb/msn att han är skitsnygg??? skulle du våga?

Skulle våga men aldrig göra. Känns inte så jävla seriöst liksåååm.


   
SvaraCitera

randig_macka:

Hur skulle du reagera i fall en helt random tjej skriver till dig på facebook/ msn: " Du är skitsnygg!!!!!!"

Skulle nog inte reagera särskillt mycket på just det där då det inte är särskillt personligt [crazy]
Däremot om någon random tjej skulle visa ett genuint intresse i mig som person eller vad jag gör så skulle det väcka min nyfikenhet [smile]
Först då skulle jag väll bli smickrad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

skulle inte ta personen på något som helst allvar och antagligen svarat något mycket otrevligt

Vet inte om jag skulle svara otrevligt men jag håller i alla fall md om att man inte tar det på allvar


   
SvaraCitera