Aviseringar
Rensa alla

hur skulle du reagera om din 17-åring kom hem trött och glad efter att ha tagit en tröskeldos ecstasy?


Ämnesstartare

den fungerar bra i skolan och så, dricker knappt alkohol


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Åkt till mars. 


   
SvaraCitera

skulle bli 100 % glad
nästa fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

deathsper100k.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns att man blev varnad för att man kunde hoppa ur fönster och grejer. Men den enda drogen som fått mig att hoppa ur fönster och från tak är alkohol Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle tagit ett allvarligt men lugnt samtal med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda: Minns att man blev varnad för att man kunde hoppa ur fönster och grejer.

finns risk för att man grottar ner sig i sängen, om inte annat. och råkar vara lite bisexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade varit nöjd med att tonåringen valt ett säkrare rusmedel än alkohol men påmint om riskerna med kontinuerligt bruk och orena preparat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ecstacy är alltid anledning till oro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väl framför allt "ecstasy" som framkallar oro


   
SvaraCitera
time
 time

brosk:
jag hade varit nöjd med att tonåringen valt ett säkrare rusmedel än alkohol men påmint om riskerna med kontinuerligt bruk och orena preparat

Detta, tror jag, i ärlighetens namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma som den andra tråden, om jag får barn ska jag lära dem att det finns bättre saker i livet än att vara en knarkare eller värre en tönt som använder droger för att leka "cool".


   
SvaraCitera

brosk:
deathsper100k.gif

Ffrån vilket land är den här undersökningen ifrån? Om den är från Sverige så förklarar det en del.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Samma som den andra tråden, om jag får barn ska jag lära dem att det finns bättre saker i livet än att vara en knarkare eller värre en tönt som använder droger för att leka "cool".

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

Det brosk sade. Verkar ungen ha koll på vilken batch den stoppar i sig och tar ett rimligt beslut så känns det rätt fine. 


   
SvaraCitera