Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du reagera om jag dök upp på en UM-träff?


Ämnesstartare

Ja, jag vill att ni är helt jävla ärliga nu! Bring the shit in my face bara! Tar ej illa upp! (använder dagligen sökfunktionen och läser allt ni skriver om mig ändå)

Fast vad är poängen kan man tycka om jag inte tar åt mig? Jag skojade bara, klart jag tar åt mig! [wink]

Allt är självförvållat, det var liksom poängen kan man säga, jag var bara en i mängden förut.. En forumlekare..

Man behöver inte anstränga sig lika hårt för att få uppmärksamhet som skitstövel, det är jättelätt! Speciellt om man i överlag är en tråkig människa. [blush]

Är det någon utav er som faktiskt tror eller har övervägt tanken på att jag kan vara en helt annan människa irl?

(OBS, vet knappt vem jag själv är irl..)

Eller jo, fast nä... Jo, jag kan nog visa olika sidor beroende på humör.. Fast mår jag dåligt över något så reagerar jag aldrig aggressivt utåt som många andra har tendenser att göra.. Är nog mest tyst då tror jag, och föredrar att bli lämnad i fred.. På UM däremot, här är det lättare att reagera aggressivt utåt av någon anledning..

Det handlar i varje fall inte om rädsla för att bli misshandlad irl.. Ur dessa situationer brukar jag få en kick.. Man känner att man lever liksom och inte ignoreras..

Kanske är som så att jag har svårt att tänka mig era ansiktsuttryck, inte känner medlidande på det viset..

Jag har tröttnat på att spela "rollen" som S3ON.. Ja, i några utav fallen har äkta känslor och händelser varit inblandade, bara otroligt överdrivna för att fånga uppmärksamheten.. [blush] Ni får tro vad ni vill om den saken, kanske ni mår bättre utav att någon lika sjuk som S3ON här existerar..

Hur skulle du reagera om jag dök upp på en UM-träff?

Skulle ni givit mig en ny chans då? [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hade ej vetat vem du var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade tyckt det var trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte så mycket om du spelat en roll eller vad du kan ha skrivit. Såg att det blev lite tjaffs för nån dag sedan? Skit samma ! [blush] Men mot mig har du varit trevlig mot känns det som, även om det mest bara varit i lekforumet som vi skrivit "till" varandra. [love]

Jag hade typ väntat med att hälsa på dig tills jag är lagom full. Sedan hade jag smugit mig på dig o skrikit "HEJ S3ON!!!!!!!!!". Börjat snacka om forumlekar och sedan bett dig lyssna på min musik.

[sad][love]

S3ON:

Är det någon utav er som faktiskt tror eller har övervägt tanken på att jag kan vara en helt annan människa irl?

Tror du är ganska annorlunda.. typ normal irl.
Tänker mig att du skulle vara ganska blyg och inte säga så mycket om du kom på en umträff. Du skulle hälsa och försöka vara trevlig.
.. men när du fått i dig lite alkohol tror jag att du kan vara ganska sprallig. [love]

Tycker de flesta är annorlunda irl. (:

S3ON:

jag kan nog visa olika sidor beroende på humör

De har nog ganska många! Det är svårt att hantera sina känslor ibland. Jag har sagt så mycket hemskt till folk pga dåligt humår eller mått dåligt. Förstört många relationer. Blivit en helt annan människa beroende på hur jag mår. Lyckligtvis bara kortvarigt, men ändå hemskt.[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"happ" typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"kb"


   
SvaraCitera
mynona

Jag kan mycket väl föreställa mig att du har spelat en roll här och är annorlunde irl, men eftersom jag i princip aldrig blir förvånad över någonting vet jag inte hur mycket det är värt.

Jag tänker mig att du kanske skulle vara blyg på en träff eftersom du inte tycks ha ett så livligt socialt liv annars.

Jag skulle inte reagera annorlunda än annars eftersom jag ser det som naturligt att en umare går på en um-träff och jag har ingen aning om exakt vilka som varit på en sådan tidigare, förutom att jag vet att isola aldrig har varit på en - jag skulle bara konstatera att S3ON var på träffen liksom hn är på forumet och vad är det egentligen för skillnad på hur det är annars då.

Jag undrar faktiskt samma sak som du hur folk skulle reagera om jag gick på en träff och skulle kunna starta samma tråd själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade nog gett dig en öl och bett dig visa hur du är irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha fan vad pinsamt, tror inte jag hade klarat av att komma om jag ska vara ärlig..

- "Hej, det är jag som är S3ON!"

*Folk stirrar och är allmänt tysta*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Jag hade typ väntat med att hälsa på dig tills jag är lagom full. Sedan hade jag smugit mig på dig o skrikit "HEJ S3ON!!!!!!!!!". Börjat snacka om forumlekar och sedan bett dig lyssna på min musik.

Hehe, det bästa hade nog varit att dyka upp senare när alla inklusive mig själv redan är fulla heheh.. [cute]

dvärgkastarn:

hade nog gett dig en öl och bett dig visa hur du är irl

Åhh, du behöver inte ge mig någonting, jag klarar mig fint på min whiskey! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade hälsat på dig och snackat med dig som vem som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt att de jag verkligen har gjort upprörda i forumet låter bli att svara. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Finns han på riktigt! [chocked]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tråkigt att de jag verkligen har gjort upprörda i forumet låter bli att svara.

Vill de inte berätta så finns det bara ett sätt att ta reda på det. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Vill de inte berätta så finns det bara ett sätt att ta reda på det. [cool]

Hur då? Varför skulle de ha lättare för att berätta irl? Kan det vara som så att de verkligen vill att jag skall ta bestraffning och tror sig veta att jag är mer sårbar irl? [cool]


   
SvaraCitera