Aviseringar
Rensa alla

hur skulle du reagera om jag kramade dig i 20 sekunder?


Ämnesstartare

mkt intressant..kan göras som en forumlek också men då är inte all attention kring mig Skeptisk


   
Citera
Ämnesstartare

hade juckat på dig vad annars? Skeptisk

blir för gay om man bara står och kramas och inte gör nåt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var inte blyga 🙁 ni fr skriva "slå dig" eller "bli äcklad" osv kmr inte få rage


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*håller fingrarna i kors bakom ryggen*


   
SvaraCitera
Lounge

skulle bli glad! tänka erik han e bra han..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ok att kramas så länge? brukar max kramas typ.. 4 sekunder tror jag :O 2 sek vanlig bra kram..och är den superbra så 2 sek till :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blivit världens gladaste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
blivit världens gladaste

Hjärta

men svara på:

space kitty:
är det ok att kramas så länge? brukar max kramas typ.. 4 sekunder tror jag :O 2 sek vanlig bra kram..och är den superbra så 2 sek till :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space kitty:
är det ok att kramas så länge? brukar max kramas typ.. 4 sekunder tror jag :O 2 sek vanlig bra kram..och är den superbra så 2 sek till :S

det är okej ibland, hade jag en vän som alltid ville kramas i minst 20 sek skulle jag antagligen säga upp bekantskapen. skulle typ kännas instängt... men är det vid enstaka speciella tillfällen är det okej. 


   
SvaraCitera
Lounge

space kitty:
är det ok att kramas så länge? brukar max kramas typ.. 4 sekunder tror jag :O 2 sek vanlig bra kram..och är den superbra så 2 sek till :S

aaaaa.. då känns d som kramen verkligen menas!! brukar krama 20 sek ibland typ på begravningar och sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space kitty:
mkt intressant..kan göras som en forumlek också men då är inte all attention kring mig Skeptisk

Skulle krama tillbaka :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl: det är okej ibland, hade jag en vän som alltid ville kramas i minst 20 sek skulle jag antagligen säga upp bekantskapen. skulle typ kännas instängt... men är det vid enstaka speciella tillfällen är det okej.

mm va nån som hade skrivit "kramas alltid i 20 sekunder!!"


   
SvaraCitera
Lounge

"begravningar och sådant" varit på 4 begravningar i mitt liv.. hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

aaaaa.. då känns d som kramen verkligen menas!! brukar krama 20 sek ibland typ på begravningar och sådant

asså 20 sek är ju grymt länge, p begravning och dylikt kan jag förstå dock!

Jag finns nog inte:

Skulle krama tillbaka :O

skulle vila min kind mot din mage


   
SvaraCitera
Lounge

space kitty: asså 20 sek är ju grymt länge, p begravning och dylikt kan jag förstå dock!

ja d kanske d är.. brukar ej räkna


   
SvaraCitera