Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du reagera på otrogenhet?


Ämnesstartare

Om din partner  till exempel tjej är otrogen mot dig med en annan tjej, alltså samma kön som din partner.
Eller om din kille är otrogen med en annan kille.

Jag vet inte riktigt hur jag skulle reagera på det, men jag skulle bli besviken på henne men det skulle nog inte bli samma sak som om hon var otrogen med en kille.

Hur skulle du reagera?

jag vet inte hur Homosexuella ska tolka denna fråga, om de finns någon här.


   
Citera

Asså jag tror inte jag är den enda killen som tycker det är sexigt när två tjejer hånglar osv, men om min partner är otrogen mot mig så blir jag fortfarande lika arg oavsett vilket kön den hon var otrogen med har.


   
SvaraCitera

Tai Lung
men jag skulle bli besviken på henne men det skulle nog inte bli samma sak som om hon var otrogen med en kille.

Same delvis, hade blivit besviken och devastated oavsett kön, men det hade nog gjort mest ont om han vart otrogen med en tjej än en med samma kön.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Otrohet = det tar slut, då kan man inte längre lita på personen. Har haft förhållande där partnern varit otrogen, jag gjorde slut.


   
SvaraCitera

Skulle bli förstörd oavsett om en partner till mig var otrogen med en kille eller tjej. Är man otrogen mot någon som älskar & litar på en så är man en sjukt hemsk människa, man förstör liksom tilliten och den drabbade lär få svårt att lita på nästa partner. 


   
SvaraCitera

Anser inte att man har rätt att bli arg på sin partner om han/hon är otrogen.


   
SvaraCitera

HashtagLame:
Anser inte att man har rätt att bli arg på sin partner om han/hon är otrogen.

varför?


   
SvaraCitera

Det blir bara ett problem om den smyger och har sig med detta, annars inte.


   
SvaraCitera

"Hej, nu känner jag dig inte mer."


   
SvaraCitera

Göra slut dirr , att  vara med nån som har varit otrogen är bara meningslöst .


   
SvaraCitera