Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du reagera (tjej) om din kille berättade...


Ämnesstartare

Hur skulle du reagerat om din pojkvän berättade för dig att han är fotfetishist.

Det vill säga att han tänder på dina fötter å han skulle vilja ägna dina fötter en hel del mer uppmärksamhet. Ge dig lite mer fotmassage, vilja att du går omkring mer barfota, kanske även att han skulle få suga lite på dina tår med mera.

Hur skulle du (flicka) reagera?

Skulle du gjort slut....eller

Skulle du gått honom till viljes? Hur skulle du resonera?


   
Citera
Ämnesetiketter

c_dream:

gå honom till viljes


   
SvaraCitera

gjort slut fort som faan[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeeey:

gjort slut fort som faan[bigsmile]

[smile]


   
SvaraCitera

Blivit förvirrad över hur jag plöstligt hade fått en pojkvän.


   
SvaraCitera

Alltså ... nej, det hade inte varit okej att mina fötter (framför mina andra kroppsdelar inklusive hjärnan) fick så mycket uppmärksamhet. Okej om fötterna kommer i 56:e hand men inte i första.


   
SvaraCitera

c_dream:

Hur skulle du (flicka) reagera?

de vore okej...låta honom massera och gå barfota e ju lungt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har varit med om det och det är bara kul, man blir grymt bortskämd [smile] det betyder inte att han glömmer bort allt annat fint man har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

de vore okej...låta honom massera och gå barfota e ju lungt

Det är ju snällt. Har du något som du tycker är extra attraktivt hos killar? Hört att tjejer tycker om händer en hel del. Själv diggar ja ju tjejfossingar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JuicyMilk:

har varit med om det och det är bara kul, man blir grymt bortskämd det betyder inte att han glömmer bort allt annat fint man har.

Fotfetishister tror jag allmänt sett uppskattar sina tjejer...det avgudar hela tjejen. Men har en liten snedvridning i hjärnan som gör att just tjejfötterna är d nåt speciellt med. Kan inte förklara riktigt vafför. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simpledays:

c_dream: gå honom till viljes

ingen egen erfarenhet?


   
SvaraCitera

c_dream:

Har du något som du tycker är extra attraktivt hos killar?

inge händer...men armar e fint...den håret(på huvet)
de äckligaste jag vet är håriga grabbar..


   
SvaraCitera

Jag hade blivit rädd och gjort slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Alltså ... nej, det hade inte varit okej att mina fötter (framför mina andra kroppsdelar inklusive hjärnan) fick så mycket uppmärksamhet. Okej om fötterna kommer i 56:e hand men inte i första.

... Det skriker feminism om den formuleringen uppenbar.

Men om vederbörande person skulle ge alla dina kroppsdelar lika mycket uppmärksamhet och därtill älska dig för att du är en intelligent och kvicktänkt tjej. Skulle han även få ägna sig åt dina fötter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror ju på hur pass freaky det var.. alla de där sakerna är okej i sig men jag vill ju inte ha nån som känns som han hellre knullar mina fötter än mig. är han bara lite mer intresserad av fötter än the average guy så är det ju lugnt.


   
SvaraCitera