Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle du rösta?


Chickfactor:

säkert något commieparti:S

Vadå? Han är ju Socialdemokrat? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jakob_E:

För några dagar sedan skapades

ja det var bra att du gjorde en ny, min var en smula bristfällig haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Vadå? Han är ju Socialdemokrat?

ofta vänstersossarna röstar på s :S


   
SvaraCitera

Chickfactor:

ofta vänstersossarna röstar på s :S

Men vafan, menade om det går att rösta in honom i kommunfullmäktige eller något? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jakob_E:

Röd-gröna (S, V och MP) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Men vafan, menade om det går att rösta in honom i kommunfullmäktige eller något?

kanske går han kandiderar säkert till någon nämnd fråga sossarna man brukar kunna rösta in folk till nämnder på sapmötena:S

går dock aldrig på dom eftersom det är astrist att sitta med gamlingar som är stadgarkåta[sad]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

kanske går han kandiderar säkert till någon nämnd fråga sossarna man brukar kunna rösta in folk till nämnder på sapmötena:S

Aldrig i livet att jag pratar med en sosse. [shake] Men Henrik räknas inte som sosse för han har något i skallen.

Chickfactor:

går dock aldrig på dom eftersom det är astrist att sitta med gamlingar som är stadgarkåta[sad]

Vi kan gå dit och knivhugga Ilmar Reepalu. [shake] Fast han kanske inte är på Lunds möten i och för sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Vi kan gå dit och knivhugga Ilmar Reepalu. Fast han kanske inte är på Lunds möten i och för sig?

nej vi har bara morgan men morgan är seks.

God Konsument:

Aldrig i livet att jag pratar med en sosse. Men Henrik räknas inte som sosse för han har något i skallen.

de är snälla jag lovar:S


   
SvaraCitera

Chickfactor:

nej vi har bara morgan men morgan är seks.

Blä. :S

Chickfactor:

de är snälla jag lovar:S

Gillar inte riktigt tanken på att stå och prata med någon som är ute efter att bestämma över mitt liv. [shake]


   
SvaraCitera

asdor:

Hur kan du ta med klassiskt liberala partiet? Vad fick dem senast 100 röster? Ta med Kalle Anka-partiet istället...

Därför att det antagligen finns fler personer här som röstar på KLP än på andra partier som inte var med i undersökningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Gillar inte riktigt tanken på att stå och prata med någon som är ute efter att bestämma över mitt liv.

hur fan klarar du av dina päron då[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen aning hur jag ska rösta, alla partier i Sverige är så sämst.


   
SvaraCitera

Jakob_E:

Klassiskt Liberala Partiet (Du röstade på detta alternativ)

Som i förra valet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jakob_E:

Alliansen (M, FP, C och KD) (Du röstade på detta alternativ)

Lutar åt det just nu, pga min avsky till Mona Sahlin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jakob_E:

Röd-gröna (S, V och MP) (Du röstade på detta alternativ)

Min princip är att jag röstar på det parti som ligger längst vänsterut och har samtidigt någon möjlighet att kunna påverka. Det är Vänsterpartiet i riksdag och landsting, men skulle kunna vara ex. SP, RS eller KP i kommun.


   
SvaraCitera