Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle en kille med "perfekt" utseende bemötas av tjejer?


Ämnesstartare

Hur tror ni att en kille som av de allra flesta tjejer skulle betraktas som "extremt galet snygg" skulle behandlas av tjejer rent allmänt, i typ skolan eller liknande, om han inte själv ansträngde sig för att få kontakt med tjejer?
Alltså en kille som får nästan alla tjejer att tänka "wow" när de ser honom, exempelvis en kille som är lång, muskulös och med ett ljuvligt vackert ansikte eller liknande?


   
Citera
mynona

Du får väl betrakta snygga killar och se hur de bemöts? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Du får väl betrakta snygga killar och se hur de bemöts? 

Ja fast jag har aldrig sett hur en sån här kille blir bemött precis "i början" av tjejer som han inte känner, jag känner bara till jättesnygga killar som redan är populära och verkar ha varit det ett tag. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Du får väl betrakta snygga killar och se hur de bemöts? 

Ja fast jag har aldrig sett hur en sån här kille blir bemött precis "i början" av tjejer som han inte känner, jag känner bara till jättesnygga killar som redan är populära och verkar ha varit det ett tag. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några hade nog varit blyga

Andra inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror helt på hans klädsel och uppförande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Några hade nog varit blyga

Andra inte

Ja, fast undrar om killen skulle märka någonting? Eller skulle alla tjejer kanske dölja det så att han inte hade en aning om hur vrålsnygg han var? :p

mpt:hv: det beror helt på hans klädsel och uppförande

Iofs, kanske är stor skillnad på om han ser självsäker ut jämfört med om han är stel och allvarlig och sånt.


   
SvaraCitera
mynona

Tessan97:

Ja fast jag har aldrig sett hur en sån här kille blir bemött precis "i början" av tjejer som han inte känner, jag känner bara till jättesnygga killar som redan är populära och verkar ha varit det ett tag. :p

Folk skulle förmodligen göra närmanden precis som folk alltid gör, både killar och tjejer. Om hn inte varit van vid det tidigare skulle hn reagera på samma sätt som vem som helst som inte är van vid sådan uppmärksamhet? Om det gäller främlingar han möter för första gången så reagerar han väl inte annorlunda från hur han gör när folk han redan känner gör närmanden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97: Ja, fast undrar om killen skulle märka någonting? Eller skulle alla tjejer kanske dölja det så att han inte hade en aning om hur vrålsnygg han var? :p

Tror du alla tjejer hade reagerat likadant eller? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så som jag alltid bemötsCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tror du alla tjejer hade reagerat likadant eller? 

Nej, fast det sägs ju ibland att "extremt" snygga killar ibland utvecklar en arrogant personlighet, så de borde ju behandlas av tjejer på ett litet annorlunda sätt rent allmänt - om de är så där "åh herregud vad läcker han är"-snygga, alltså.


   
SvaraCitera
mynona

Tessan97:

Nej, fast det sägs ju ibland att "extremt" snygga killar ibland utvecklar en arrogant personlighet, så de borde ju behandlas av tjejer på ett litet annorlunda sätt rent allmänt - om de är så där "åh herregud vad läcker han är"-snygga, alltså.

Ah ja, det är rent schweinerie. Brukar inte märka det så ofta själv dock eftersom jag brukar bli skarp mot snygga killar av samma orsak, men det är en vanlig konsekvens av skönhet. man får väl se till att inte fjäska. det hjälper för övrigt om man vill ha med dem att göra eftersom det skiljer en från andra. tycker fjäsk ska reserveras för när man har sårat någons närståendes känslor


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror helt på personlighet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har killkompisar som är väldigt snygga men inte vidare självsäkra. Till en början tycker tjejerna dom är heta men det dör snabbt ut.

Jag och 2 andra kompisar är rätt fula enligt min egen åsikt, men vi bemöts ändå bättre än våra snygga kompisar :- P


   
SvaraCitera