Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle ni (killar) reagera?


Ämnesstartare

Hej har en fråga jag hoppas få svar på!
Du är en blyg kille och låt säga att det går en tjej i klassen årskursen under dig som kollar väldigt mycket på dig om du var intresserad skulle du då kolla tillbaka på henne? om du inte alls var intresserad skulle du ignorera? :p


   
Citera

walkinthruh:

om du var intresserad skulle du då kolla tillbaka på henne? om du inte alls var intresserad skulle du ignorera?

ja
ja
antagligen[shake]


   
SvaraCitera

Alltså... jag är jättekonstig när det gäller att kolla på folk. Jag viker blicken om jag ser att de tittar mot mig, utan att tänka på det.

Hände senast i torsdags när jag skulle beställa kaffe (å denna tjej var inte ens het eller ens något jag skulle vilja komma närma... då hon är slampig). Tittade in genom McDrive luckan och så gjorde hon mitt kaffe... när hon tittade på mig så ba - SNAP så vändes blicken mot ratten...

Efteråt tänkte jag.. w.t.f!.

Och sen igår (fredag) åkte jag å beställde kaffe igen... och lyckades att inte vika blicken!

bara så du vet.

[smile]

Men annars... för att gå till din fråga:
Nja, kanske... alltså... kanske... om jag får goda vibbar kanske [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack! 🙂
för alltså, jag gillar en kille jätte mkt och han verkar vara rätt frammåt med sina kompisar och så men när jag snackade med honom (en gång bara tyvärr) verkade han jätte blyg och kollade ner i marken och typ log och när han går förbi ser han mig alltid och vi kollar upp samtidigt får ögonkontakt i några sekunder och han viker sedan undan blicken och kollar igen några sekunder senare, ser han att jag kollar kollar han bort igen. Hur ska jag tolka detta?


   
SvaraCitera

walkinthruh:

kollar väldigt mycket på dig om du var intresserad skulle du då kolla tillbaka på henne?

Öh, klart som fan man kollar på tjejer.. Betyder det att man är intresserad!? [confused]


   
SvaraCitera

walkinthruh:

han jätte blyg och kollade ner i marken och typ log och när han går förbi ser han mig alltid och vi kollar upp samtidigt får ögonkontakt i några sekunder och han viker sedan undan blicken och kollar igen några sekunder senare, ser han att jag kollar kollar han bort igen. Hur ska jag tolka detta?

Nu är det här förstås väldigt individuellt, men jag skulle nog säga att han definitivt är intresserad, men osäker. Go for it!


   
SvaraCitera

walkinthruh:

för alltså, jag gillar en kille jätte mkt...

aksustik:

Nu är det här förstås väldigt individuellt, men jag skulle nog säga att han definitivt är intresserad, men osäker. Go for it!

[bigcheers][y]

GLHF!

Men du... ett tips:

Gå inte bara fram å kör ner tungan... har hört att det inte fungerar så bra. [party]


   
SvaraCitera

walkinthruh:

skulle du då kolla tillbaka på henne? om du inte alls var intresserad skulle du ignorera?

Har man intresse i henne kollar man väl
Har man inget intresse kollar man inte


   
SvaraCitera

Om ointresse: skulle troligtvis möta personens blick när jag märker att den glor, och undvika blickarna om de återkommer. Men, blygheten kan ju påverka denna person mycket. Föreslår att du helt enkelt går fram och språkar med den istället. [y]

MVH Utförligt Svar


   
SvaraCitera

skulle kolla ner i golvet och vara röd om kinderna, som alltid när det är andra människor nära[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för svaren!! 😀 Jag ska nog försöka snacka med honom.. måste bara komma på något att säga han går i min skola men en årskurs över och vi har inga gemensamma ämnen.. men jag och mina kompisar snackar lite med hans bästa kompisar så det kan va en möjlighet (Y) 🙂


   
SvaraCitera

Jag skulle knulla den bruden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Jag skulle knulla den bruden.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

walkinthruh:

om du var intresserad skulle du då kolla tillbaka på henne?

Nej. Försöker undvika sådant så gott det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Nej. Försöker undvika sådant så gott det går.

varför? :p


   
SvaraCitera