Aviseringar
Rensa alla

Hur skulle ni reagera om..


Ämnesstartare

Jag var på krogen i helgen, gick ganska villt till. det sista jag minns av kvällen var att jag och polarna började shotta.
dagen efter vaknar jag upp i en lägenhet jag inte känner igen, tittar ltie åt vänster och ser en ashet tjej ligga dä. på golvet ligger en använd kondom och min snopp luktar kondom.. min första tanke var SCORE.

men efter att ha läst lite här verkar det om om jag kan ha blivit sexuelt utnytjad eller kanske till och med våldtagen. vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Inget.


   
SvaraCitera

OMG U GOT RAPED!!!!!!!!!!!11111111111


   
SvaraCitera

[rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså bah ja du bjode anmäla henne omfg lixom, tänk dig att någon har bara tagit och knullat med dig bah och du kommer inte ens ihåg det.

ANMÄL ANMÄL ANMÄL, osso d va bra ju att du tänker så.

Kjamizz


   
SvaraCitera

Lemasives:

Asså bah ja du bjode anmäla henne omfg lixom, tänk dig att någon har bara tagit och knullat med dig bah och du kommer inte ens ihåg det.

ANMÄL ANMÄL ANMÄL, osso d va bra ju att du tänker så.

Kjamizz

tkr samma som du i prensip ! bra inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Kjamizz

Tack det värmer 😉


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

lol

vad är det som är så roligt?


   
SvaraCitera

du säger att du tycker att tjejen är het, hur fan kan du då ha blivit tvingad till att ha sex med henne? du sa t o m Score.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mojo_:

du säger att du tycker att tjejen är het, hur fan kan du då ha blivit tvingad till att ha sex med henne? du sa t o m Score.

Bara för att man tycker någon är het så betyder det inte att man vill ha sex med den[confused] 😉 och det var min första tanle som var score[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

vad ska jag göra?

vara glad!

you got laid *high five*


   
SvaraCitera
Hando

grön_apa:

min snopp luktar kondom

[confused]


   
SvaraCitera

grön_apa:

och det var min första tanle som var score

alltså hade du vart stolt om du hade haft sex med henne alltså ville du ha sex med henne alltså är jag förvirrad.


   
SvaraCitera

grön_apa:

vad är det som är så roligt?

Ofta du ens får den tanken när du blivit så jävla glad.


   
SvaraCitera