Aviseringar
Rensa alla

Hur slutar man ödsla energi och tankar på någon som inte är bra för en?


Ämnesstartare

Jag vetefan alltså, tänker på en viss person hela tiden. Det måste få ett slut då relationen med denne tar mer än det ger, den förstör mig för det mesta, men det går för bövelen inte att stänga av hjärnan.

Jag kan inte riktigt sätta ord på hur jag känner, jag antar att jag bara är ledsen och besviken.

Jag kan verkligen inte sluta vara en besatt liten tönt. Fuck me!!! Om jag inte hade en iphone så skulle jag slängt den i väggen. Då slipper man vänta på att denne ska skriva. Varför jag gör detta när jag ändå måste ignorera allt kontakt pga en viss anledning vet jag inte.

What 2 do?


   
Citera
Ämnesstartare

brukade spela world of warcraft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

brukade spela world of warcraft.

Jag har inga roliga spel men det var ett bra tips. Ska kolla om det finns något skoj.


   
SvaraCitera

Sysselsätt dig med andra saker hela tiden. Skaffa dig MASSOR av nya hobbies. Börja odla avokado! Börja sy kläder! Börja sticka! Börja på en kampsport! Ha fullt upp hela tiden!


   
SvaraCitera

En bra grej är att börja med massor av nya aktiviteter och projekt så att man alltid har någonting annat man kan koncentrera sig på. När jag blev dumpad en gång för länge sedan började jag träna två kampsporter, och började lära mig sticka. Det hjälpte, antar jag. Jag tog mig ur det, i varje fall!

Sedan får man gärna umgås med folk _hela tiden_, om det går, och ägna sig åt aktiviteter, så att man blir distraherad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svar, och ja, jag behöver faktiskt göra mer om dagarna än bara skolan... man ska ju inte bara leva på helgen... ska klura ut lite nya grejer jag kan syssla med, och börja umgås mer med vänner på vardagar.


   
SvaraCitera

Det går säkert över om några veckor eller i alla fall månader. Spela computar, se på sköna filmer, träna, plugga och läs bögker.

Min supertibbs e att somna me TVn på hehe då blire inte så tyst att hjärnan börjar tänka på ALLT [wink]


   
SvaraCitera

Jag brukar runka eller spela något spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera