Aviseringar
Rensa alla

Hur slutar man störa sig på någon?


Ämnesstartare

Hur lugnar man ner sig själv? Ett hat mot en människa har börjat utveckla sig mer och mer, har ogillat denne länge, men nu börjar jag verkligen känna ett riktigt hat mot den. Jag önskar den inget gott i livet. Och jag vet, hata är ett starkt ord. Just därför jag använder det [wink] Men nu till saken: Hur lugnar man ner sig själv? när man börjar tänka på människan och känner att den hade kunnat rent ut sagt - gå och dö? Varje gång denne kommer upp i tankarna så blir jag helt hysterisk. Har ni några knep??? [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

i vicken kontext umgås ni[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar frysa ut såna från min sinnevärld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

i vicken kontext umgås ni

vi tvingas umgås ibland. eller umgås o umgås, sitta i samma middagsbord/rum

OF 5:

Brukar frysa ut såna från min sinnevärld.

jaha, och hur gör du det? det är liksom det jag är ute efter, dock jävligt svårt eftersom jag träffar/hör talas om honom HELA tiden, varje dag. han har dessutom förstört relationen mellan mig och min dåvarande närmaste vän, plus andra. har du några tips på vad jag ska göra när jag får han i tankarna? jag blir ju helt jävla crazy. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoerttard:

a, och hur gör du det? det ä

Brukar försöka att bara fortsätta med det jag håller på med för stunden, eller göra något helt annat. Något roligt typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så de e ditt syskon eller förälder[crazy]


   
SvaraCitera

tror det är rätt svårt om inte omöjligt... Mitt bästa tips är att ignorera personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

så de e ditt syskon eller förälder

nej, vi är inte släkt överhuvudtaget (tack och lov!!) och inte styvförälder eller något sånt. inget familje-relaterat alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Mitt bästa tips är att ignorera personen.

jo tack, det gör jag! har nog inte givit honom någon som helst uppmärksamhet alls, förutom för ett år sedan då jag träffade honom första gången! han är inte värd min uppmärksamhet. dock så ger min hjärna alldeles för mycket uppmärksamhet till honom hahah.


   
SvaraCitera

stoerttard:

dock så ger min hjärna alldeles för mycket uppmärksamhet till honom hahah.

det är lätt hänt om man ogillar någon tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naw påvicket sett e hann jobbi +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa något viktigare att tänka på och tänk på att hen kanske tycker detsamma om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

naw påvicket sett e hann jobbi

haha, älskar din stavning [love]

jo, det ska jag berätta för dig! han är dryg, kan inte prata ordentligt, när man säger något till han så finns det två alternativ: antingen mumlar han något ohörbart, eller så svarar han inte alls utan tittar på en som att man är dum i huvudet. i början då jag träffade honom försökte jag prata med honom, jag är väldigt social och har inga problem med att prata. dock så tröttnar man på att prata trevligt med någon som knappt svarar på tilltal. sen finns det massa mer jag stör mig på, men det har väl kommit bara av farten då det i grund och botten är hans dryghet, mummel och blyghet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa en gulli pojkvän[blush] då är du allti gla oavsett vad +_+


   
SvaraCitera

stoerttard:

han har dessutom förstört relationen mellan mig och min dåvarande närmaste vän, plus andra.

Misstänker att din version av det hela är rätt vinklad, men hur gjorde han det?


   
SvaraCitera