Aviseringar
Rensa alla

Hur slutar man störa sig på någon?


Ämnesstartare

Tickstart:

skaffa en gulli pojkvän[blush] då är du allti gla oavsett vad +_+

[love]


   
SvaraCitera
Paseo

jag har samma problem
en äcklig jävla vidrig kort snubbe som knullat två av mina systrar, gjort den ena gravid och klämmer i röven på oss andra två

hatar hatar hatar hatar hatar!!!

helt sjuk människa. ÅÅHHHH orrrrrkar inte.
min psykoterapeut samt KBT terapeut säger att det är för mycket för mina nerver att hata han så mycket, men jag kan fan inte låta bli, undrar också om det finns ett sätt!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[love]

naw visst blir man sugen! +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lev med det ljuvliga faktum att du och denna person är två enskilda individer och att du därför ej behöver vara kring denna människa nödvändigtvis ofta. Eller ens behövs förknippas med denna person i något sammanhang alls.

Paseo:

men jag kan fan inte låta bli,

det förstår jag, och jag tycker att ditt hat är berättigat. Men om man lyckas sätta på två systrar, då har man flyt. på ett äckligt och olustigt sätt, förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får väl leva med det sorgliga faktum att man under livets gång alltid kommer stöta på människor man inte tycker om, men det är synd när dom ska - som paseo sa - klämma i röven på en. att ogilla personer är en sak, men att hata. åh herre gudars.. det är hemskt. man vill inte hata, men man kan inte rå för det! [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annars kör du ett fett jävla urladdningsutbrott oc förklarar precis hur illa du tycker om den
förutsatt att den förtjänar det, annars tycker jag du ska låta bli

sen kanske det inte känns så mycket längre.


   
SvaraCitera
ohjens

stoerttard:

rent ut sagt - gå och dö?

har samma problem. en bra grej kan ju vara att ta reda på varför man stör sig på denne. en annan bra grej kan vara att sluta umgås med personen.


   
SvaraCitera