Aviseringar
Rensa alla

Hur snabbt blir man torr "där nere"


Ämnesstartare

Jag förlorade oskulden för typ två veckor sen och sen dess har vi försökt ha sex men det har inte gått...en gång kom han inte in (och jag ville inte egentligen, var kanske därför det inte gick) och en annan gång gjorde det så ont att jag inte ville fortsätta.
Men när vi ligger och gosar typ, ganska länge, så rinner det nästan ur mig när jag ställer mig upp så jag måste ju vara våt? Och en av gångerna var jag på toa innan, kan jag ha torkat bort det våta då liksom?
Kan det typ torka in jättefort i slidan om man blir lite nervös inför sex? Det borde väl vara kvar när det väl kommit...
Och hur ska man slappna av då? Är ju liksom livrädd att det ska göra ont igen 🙁 är alkohol en bra lösning? Asså inte jättefull men lite grann...
jättemånga frågor men jag är lite desperat.


   
Citera
Ämnesetiketter

Glidmedel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Glidmedel?

Men pinsamt att köpa ju....kanske kan tvinga honom


   
SvaraCitera

deathvalley:

Men pinsamt att köpa ju....kanske kan tvinga honom

[bigsmile]


   
SvaraCitera

deathvalley:

Men pinsamt att köpa ju....

Har du hellre ont vid sex än går och köper lite glidmedel? Det går säkert att beställa på internet om du nu tycker att det är så hemskt pinsamt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Har du hellre ont vid sex än går och köper lite glidmedel?

Har hellre inte sex alls.....eller nä så illa är det inte. Men ändå, det är så jobbigt att folk då tittar på en och vet vad man ska göra typ


   
SvaraCitera

Be han spotta i musen [cute]


   
SvaraCitera

det är viktigt att respektera "ja" och "nej" [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

det är viktigt att respektera "ja" och "nej"

Jag vet, men jag vill ju inte behöva säga nej varje gång...för hans skull och min egen


   
SvaraCitera

Det är nog individuellt det där; vissa verkar vara väldigt våta av sig. Glidmedel låter ju som en utmärkt lösning - Ifall du köper på nätet är det anonymt och ifall du köper det i butik så är de flesta där för något "pinsamt".


   
SvaraCitera

Ungdoms mottagnibgen är ett utmärkt val om du så önskar att köpa glidmedel. Av egen erfarenhet så är det en aning pirrigt och möjligen nervöst när man går dit, men dem gör allt för att göra dig bekväm och god till mods.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Ifall du köper på nätet är det anonymt och ifall du köper det i butik så är de flesta där för något "pinsamt".

Aaa det kanske är sant... kanske först och främst ska ta upp alternativet med mannen i fråga. Fast jag har hört att glidmedel är kladdigt och äckligt


   
SvaraCitera

deathvalley:

kanske först och främst ska ta upp alternativet med mannen i fråga

Kommunikation är alltid bra. [y]

deathvalley:

Fast jag har hört att glidmedel är kladdigt och äckligt

Aldrig använt, men jag skulle nog inte bry mig värst mycket om det; i det läget ligger fokuset på andra saker. [cute]


   
SvaraCitera

deathvalley:

Kan det typ torka in jättefort i slidan om man blir lite nervös inför sex?

Du måste lära dig att vara sexuellt öppen iför din partner, det är egentligen hans ansvar att få dig att lita på honom, många tjejer har liknande problem för dom inte känner sin kropp så bra eller inte kan lita 100% på sin partner.

deathvalley:

är alkohol en bra lösning?

har hört att sexet blir sämre, för man känner inte lika mycket.
Men ha super långt förspel, glidmedel funkar men även om du ska använda glidmedel så är det bra om din kropp är redo på naturlig väg.

detta är dock inte bara ditt problem, prata med honom 🙂


   
SvaraCitera

deathvalley:

Men när vi ligger och gosar typ, ganska länge, så rinner det nästan ur mig när jag ställer mig upp så jag måste ju vara våt?

Du kanske kan träna på att slappna av när han inte är med, typ med några fingrar eller ett avlångt föremål av något slag? Glidmedel är ingen bra ide i början, bättre att du lär dig att bli våt och slappna av ordentligt först. Och stressa inte fram sexet, killar blir redo för sex mycket snabbare än tjejer, han få helt enkelt vänta lite tills du är våt och kåt med [y]

deathvalley:

Men pinsamt att köpa ju....kanske kan tvinga honom

Alla andra i kön som köpt hemoroidsalva, vårtmedel och våtspackel mot överdriven svettning kommer nog vara för upptagna med att skämmas själva för att se vad du köper [wink]


   
SvaraCitera