Aviseringar
Rensa alla

hur snabbt/fort springer ni


chloee
Ämnesstartare

Jag springer ungerfär 2.5 km på 18 min. Hur fort/snabbt ska man kunna springa? (är 15 btw och går inte på någon sport, springer ungefär 3 gånger i veckan.)


   
Citera
Ämnesetiketter
Listus

Sånt är så individuellt beroende på hur man är byggd och vad ens mål är m.m.

Jag är inne i mitt livs form för stunden och springer 5-6 gånger i veckan med gym 3-4 gånger.

Springer oftast 5km då jag löper så mycket nu. Rekord tid e 19:44. 
Dock snittar jag 24 då jag löper mycket.

Men som sagt för mig e huvudsaken att man rör på sig eller gör något man mår bra av.

Tycker inte din tid är dålig. Tycker du är stark som gör det. Inte alla som gör det, så bra jobbat 🙂


   
SvaraCitera

Så fort som man vill kunna springa


   
SvaraCitera
Haien

Springer väl 200 meter på några minuter om jag har tur


   
SvaraCitera
Maxxie

Jag kan springa verkligen snabbt, men sedan är mina lungor i brand och det känns som mina ryggben ska bryta.


   
SvaraCitera

snabbt som fan


   
SvaraCitera

Jättefort!!!1


   
SvaraCitera
Cobrak

springer? varför ska man springa när man kan vara lat å gå? Arg


   
SvaraCitera

Cobrak: springer? varför ska man springa när man kan vara lat å gå? Arg

Kan vara bra att kunna springa fort om det kommer ett monster eller nåt Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Från den fakta baserade kunskapen jag sitter på är du en medelgod löpare om man över för till vad coopertest säger men att test kan vara förödande mm kan jag tycka. Man ska springa och ha kul sök på rune larsson på youtube så ska du få en insperations guru vilken gubba asså!!


   
SvaraCitera
time
 time

fast.png


   
SvaraCitera

time:
fast.png

The Office Hjärta


   
SvaraCitera

Cobrak:
springer? varför ska man springa när man kan vara lat å gå? Arg

Varför kan de inte hända som i våra serier.. ville väl springa för och slippa tänka på mina dåliga skolminnen så jag mår bättre av det på egen hand. Komma över det dåliga. I skolan var det ingen av de först i led som offrade sin plats för och springa med den längst bak. Ledsen


   
SvaraCitera

PWr:

Kan vara bra att kunna springa fort om det kommer ett monster eller nåt Rullar ögonen

Någon sa i en serie att de springer tillexempel när de blivit dumpade. 


   
SvaraCitera

Beror väl på, på kort sträcka kan jag ju kuta och det går jävligt fort men som sagt då når jag inte så långt. Beror också på om jag joggar eller springer. Jag kan nog jogga över en kilometer på några minuter, jag har inte räknat riktigt. Jag brukar jogga till jobbet, jag brukar väl vara på jobbet inom 20 min och det är 2.8km men jag joggar inte hela vägen, jag brukar gå typ halva vägen ungefär.


   
SvaraCitera