Aviseringar
Rensa alla

Hur stalkar man en random person?


Ämnesstartare

Känner bara till förnamn samt födelseår på henne och hennes syster, samt har hennes mobilnummer och msn. Vet att de bor i lilla edet och vänersborg om vartannat, och att hon gillar beatles och ron weasley, samt hur hon ser ut.

Ratsit ger inga bra resultat, inte emocore, hitta.se, bilddagboken eller facebook heller. Googling av mobilnumret hjälper inte, och inte googling av msn heller.

Nej, jag är inte kär. Är förbannad.


   
Citera

[love] Gulligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla folkbokföring?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är du förbannad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be någon att adda hennes msn och sen charma upp henne. Be personen att få fram informationen du vill ha.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man gör det inte - det är creepy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Man gör det inte - det är creepy.

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Förklara istället för att komma med tardig smiley, vetja. Eller kombinera, som i detta fall: [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men alltså, jag tänker inte göra något brottsligt. Jag har ett väldigt legitimt skäl att vilja ha tag i personen, och personens skäl att undvika mig är allt annat än legitima.

antrax:

Kolla folkbokföring?

Hur gör jag det utan närmare info? Hade behövt ett efternamn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Be någon att adda hennes msn och sen charma upp henne. Be personen att få fram informationen du vill ha.

hon har inte sin msn öppet någonstans alls, så hon kommer inse att det är något lurt i görningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök med birthday.se!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Hur gör jag det utan närmare info? Hade behövt ett efternamn.

Jag har aldrig testat, men trodde det räckte med födelsenummer och ort, så kan du kolla sedan hur många med det förnamnet och den åldern som bor där och kanske räkna ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla hennes Live-konto? Med nya uppdateringen på msn står hela namnet om hon utgav sitt riktiga.


   
SvaraCitera