Aviseringar
Rensa alla

Hur står eran snopp ut från kroppen?


Ämnesstartare

Hur står eran snopp ut från kroppen när den är slak respektive stånd?
Hur lång är den då? 

Slak: Den är ungefär 8 cm. Och går ungefär som en höknäbb, först rakt ut och sen neråt. Rätt så stum vilket leder till tydligt avtryck i kalsongerna.
Stånd: Ca 16-17 cm, står i ungefär 45⁰ när jag är naken.  Oftast är den så hård så att den reser byxorna. Sätter jag i ett visst läge så brukar den hållas så.  


   
Citera
Ämnesetiketter

Tydligen är du inte helt 100


   
SvaraCitera

Slak ca 10-11 cm uppskattningsvis. Hänger ned lätt vinklad åt vänster. Vänstra punkkulan hänger lägre än den högra. Förhuden täcker ollonet upp till någon mm från urinrörsöppningen.

Stånd ca 16,5 cm (penetrerande längd) eller kring 17,5 mätt från pubisbenet. Kuken står rätt upp ca 10-20 grader vinklad från magen och kuken är vinklad lätt åt vänster men skaftet är rakt. Förhuden glider ned till den nedre ollonkanten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen penis tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:
har ingen penis tyvärr

HERREGUD! Är det du på bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonas_stockholm:

HERREGUD! Är det du på bilden?

aa ful jag vet 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oftast hänger den rakt ner men ståt ändå ut lite, beroende på hur tajta byxorna är så kan den ställa sig åt höger eller vänster.  Är väl kring 8 slak. 
Stånd så brukar den stå så gott som rakt ut, men ibland är den nästan rakt upp. Ungefär 17 cm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min hänger rakt ner men står ut några cm så att den gör avtryck som syns genom byxorna, då är den ca 10 cm lång. Vid stånd är den lite över 16 cm lång och står då rakt upp så att den reser byxorna.


   
SvaraCitera

agnesberg:

aa ful jag vet 😛

du pratar väldigt bra svenska för att vara en britt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnes_:

aa ful jag vet 😛

nej herregud... du är HET som August i Abu Dhabi. Skicka mig ditt nummer eller Instagramkonto i dm jag vill lära känna dig bättre:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonas_stockholm:

nej herregud... du är HET som August i Abu Dhabi. Skicka mig ditt nummer eller Instagramkonto i dm jag vill lära känna dig bättre:

awe haha Rodnar


   
SvaraCitera

Avregistrerad: Hur står eran snopp ut från kroppen när den är slak respektive stånd?

Står och står!?? När den är slak "står" den väl knappast utan då hänger den slapp och ledsen nedåt och ser bara golvet alt marken under sig.  Gråter 


   
SvaraCitera
galgal

agnes_:

aa ful jag vet 😛

??? lol haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galgal:

??? lol haha

sant jueh haha


   
SvaraCitera
Lokes

agnes_:

sant jueh haha

Så du tycker yaz är ful eller Rodnar


   
SvaraCitera