Aviseringar
Rensa alla

Hur stoppar man sötsugen?


Ämnesstartare

S3ON:
Man skär hål på halspulsådern.  

nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda sättet att stilla sötsuget på i livet är att äta söta saker i mängder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ät ngt sött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Man går upp väldigt snabbt jo (ofta går man upp till mer än vad man vägde innan). Är du villig att vara allt jag sa att du kommer bli? Trött och sjuk och mindre skärpt? Det börjar efter bara några dagar - en kropp klarar inte två månader. Vill du dö?

Ja jag är villig till det, gått igenom det en gång tidigare så ja varför inte, men nej jag vill inte dö och jag gick bara upp 4 kg när jag börja äta igen men nu äter jag föör mycket av Mig själv och därför vill jag banta ett litet tag igen


   
SvaraCitera

NicoleF:
Jag är en tjej som är 167 cm lång och väger 60 kg, det är as mycket för mig, har alltid vägt runt 53 kg och blev chockad över min nya vikt, försökt banta men då blir sötsugen för starka och jag äter igen, Någon som har tips på hur man stoppar sötsugen? Vet redan att man ska dricka mycket vatten och undvika salt, finns det något mer?  

Undrar oxå om någon har bra tips på hur man får smalare lår, sexigare mage, skitsvårt att få bort all fett från magen :/ 

Röka hjälper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Man skär hål på halspulsådern.  

Om man vill dö ja

S3ON:
Det enda sättet att stilla sötsuget på i livet är att äta söta saker i mängder.

Men just det jag vill undvika 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille: Röka hjälper.

Det är inte det bästa tipset. Då blir man beroende av det istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

magnesiumoljaGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF: Men just det jag vill undvika 🙂

Det är det ända sättet. Så, förbli sötsugen men skit i att äta sött. eller ät sött. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille:

Röka hjälper.

Jävla korkat o röka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jkpg_kille:

Röka hjälper.

Ja men 1, mamma mördar mig om hon får reda på att jag röker igen och 2, även om jag skulle så käkar man mycket sedan när man ska sluta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:

Ja men 1, mamma mördar mig om hon får reda på att jag röker igen och 2, även om jag skulle så käkar man mycket sedan när man ska sluta

sprit funkar också, har jag hört. för d innehåller massa socker wöööööööööööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:

Ja men 1, mamma mördar mig om hon får reda på att jag röker igen och 2, även om jag skulle så käkar man mycket sedan när man ska sluta

Skit i rökning bara. Lägg om din kost helt till regelbundna tider. Långsamma kolhydrater och drick vatten så kommer det gå galant. 


   
SvaraCitera
time
 time

NicoleF:

Ja jag är villig till det, gått igenom det en gång tidigare så ja varför inte, men nej jag vill inte dö och jag gick bara upp 4 kg när jag börja äta igen men nu äter jag föör mycket av Mig själv och därför vill jag banta ett litet tag igen

Du behöver inte hjälp med vikten, du behöver hjälp att få bort de här tankarna. Det här är inte friskt - du har ätstörningar.


Tråd låst då TS inte behöver tips på viktnedgång överhuvudtaget.


   
SvaraCitera