Aviseringar
Rensa alla

Hur stoppar vi dessa islamistattacker?


Ämnesstartare

Det senaste åren har vi fått tragiska nyheter om terrorattacker i främst Frankrike och USA. Kan vi förebygga dessa attacker i framtiden?


   
Citera

Tänk om det fanns något sätt att infiltrera dessa organisationer eller helt enkelt öka resurser till psykvården i världen. Galen


   
SvaraCitera

de går inte. Vi är helt körda :3


   
SvaraCitera

Bostad och bidrag till jihadister, efter det en obligatorisk kurs i genusvetenskap... Nej men seriöst borde man sluta släppa in folk som saknar identitetsbevis, utvisa jihadister, hatpredikanter osv.


   
SvaraCitera

Läste för inte så längesen på aftonbladet 
att man hade byggt silvriga (coola Cool) plan som skulle flyga till deras bas och bomba dom, typ Tardig


   
SvaraCitera

Jag tror vita prinsesstårtor med persikafyllning är lösningen på alla problem. 


   
SvaraCitera

Religion måste utrotas innan något kan lösas.


   
SvaraCitera

S3ON:
Jag tror vita prinsesstårtor med persikafyllning är lösningen på alla problem. 

Röstar för chokladfyllning Gråter


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Röstar för chokladfyllning Gråter

Det kan väl va båda!!


   
SvaraCitera

S3ON:

Det kan väl va båda!!

Nej, alla kommer ändå välja choklad :'( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är det kaos i Turkiet också. Wtf.


   
SvaraCitera

Sheriffen:
Nu är det kaos i Turkiet också. Wtf.

ja det var ju väntat


   
SvaraCitera

Japp och min tjej e sur oxå hur ska vi lösa det???:(


   
SvaraCitera

S3ON:
Jag tror vita prinsesstårtor med persikafyllning är lösningen på alla problem. 

Är persikafyllning gott?


   
SvaraCitera

Sheriffen: Det senaste åren har vi fått tragiska nyheter om terrorattacker i främst Frankrike och USA. Kan vi förebygga dessa attacker i framtiden?

Majoriteten av de senaste årens terrorattacker har inte utförts i Europa, utan i Mellanöstern. Islamism är väl oftast den gemensamma nämnaren. Den kan endast försvagas genom sekularism och stabilitet i länder som Irak, Syrien, Afghanistan m.fl., där islamism just eftersom de är bräckliga stater har kunnat växa sig så enormt stark.

Du tänker väl kanske att lösningen är massrepatriering av alla onda massinvandrare och lite flaggviftande och värnande om det egna folket, men det är egentligen bara skentankar...


   
SvaraCitera