Aviseringar
Rensa alla

Hur stor är tillräckligt?


Simonz: Så du ser inte att det finns något för stort eller för litet?

Detta varierar ju beroende på vilken vagina som ska befruktas men tror att det är väldigt ovanligt att ha för stor eller för liten för att vara människa 


   
SvaraCitera
Simonz
Ämnesstartare

Mahalageasca:

Detta varierar ju beroende på vilken vagina som ska befruktas men tror att det är väldigt ovanligt att ha för stor eller för liten för att vara människa 

Sjukt bra svar!


   
SvaraCitera

Spelar ingen roll hur stor den är! För mig duger vilken som helst över 10 cm bara. Jag tycker själv att hur man använder den är mer viktigt, alltså hur effektiv man är under sexet, tekniker osv.


   
SvaraCitera
Simonz
Ämnesstartare

Diamond:
Spelar ingen roll hur stor den är! För mig duger vilken som helst över 10 cm bara. Jag tycker själv att hur man använder den är mer viktigt, alltså hur effektiv man är under sexet, tekniker osv.

Bra svar 🙂


   
SvaraCitera

13-14 cm ingen har klagat i varjefall Party


   
SvaraCitera

tla:
16.2 är lagom

tla:
meter alltså

WOW du är inte seriös iaf.

FNÖ:
längd: 75.1 kilometer

omkrets: 7 mil 

vikt: 50 gram

Bara hud alltså? haha roligt.


   
SvaraCitera
Simonz
Ämnesstartare

Manwhore:
13-14 cm ingen har klagat i varjefall Party

Alright!


   
SvaraCitera

Simonz:

Alright!

Har en asiatisk vän som säger sig ha 12 men tydligen går det bra för honom ändå. Han säger att tjejer ofta nämner hans lilla kuk, men tydligen tolkar han det som att tjejen säger "jag är ok med att du har liten kuk, men vill veta om du också är det". Bäst att visa sig självsäker, om hon märker att man är osäker är det rätt avtändande. Och visst finns det tjejer som säger "minst 16 " men lysnna inte så noga på vad de säger. 


   
SvaraCitera
Simonz
Ämnesstartare

Manwhore:

Har en asiatisk vän som säger sig ha 12 men tydligen går det bra för honom ändå. Han säger att tjejer ofta nämner hans lilla kuk, men tydligen tolkar han det som att tjejen säger "jag är ok med att du har liten kuk, men vill veta om du också är det". Bäst att visa sig självsäker, om hon märker att man är osäker är det rätt avtändande. Och visst finns det tjejer som säger "minst 16 " men lysnna inte så noga på vad de säger. 

Ja självsäkerheten är en fördel!


   
SvaraCitera
reben

max 14


   
SvaraCitera
tla
 tla

Om jag nu ska vara lite seriös så håller jag med om att självförtroendet spelar större roll än centimeterna. Åt båda håll. En kille som bara nojjar över sin lila penis är avtändande. På samma vis som en kille med stor snopp som skryter om den, och är mer intresserad av att titta på sig själv än på mig. Lagom is the shit. Självförtroende alltså. 


   
SvaraCitera

har man liten kuk, som jag, 14 cm, så vill inte tjejer ha en. så fort dom får reda på att den är 14 cm, så blir dom osäkra. jag önskar jag hade större kuk.


   
SvaraCitera

Sandor:
har man liten kuk, som jag, 14 cm, så vill inte tjejer ha en. så fort dom får reda på att den är 14 cm, så blir dom osäkra. jag önskar jag hade större kuk.

Sluta sprida din negativitet överallt. Håll den för dig själv istället. Tjejer älskar min 13-14 cm kuk.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

beror på vaginans storlek.


   
SvaraCitera

allt????


   
SvaraCitera