Aviseringar
Rensa alla

Hur stor åldersskillnad är okej?


Ämnesstartare

Tack "@rebeca" . Sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applepie01:

Hur tolkar man en smålurig kille, som vill ha sex då?
Finns det några "vibbar" liksom som kan ges,

Om han har gjort några typer av närnamden kanske?


   
SvaraCitera

har jättesvårt att se vad ni får ut av varann
vad brukar ni göra närni umgåsliksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

har jättesvårt att se vad ni får ut av varannvad brukar ni göra närni umgåsliksom?

Ja, umgås väl på samma vis, som de flesta när de är med sina vänner. Snackar, Har det trevligt, se en go'film!


   
SvaraCitera

låter raggandeför min del
har dock väldigt lite tillit till män som umgås med barn, de kanske ungås med digför att du är mogen och trevlig osv inte för att du är potentiellt ung fräsch tight lättillgänglig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tight [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir arg på folk som inte kan ha någon förståelse för att folk med stor åldersskillnad kan vara vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applepie01:

Borde jag skämmas, & känna mig osäker?

Absolut inte.

honolulu:

frågan är vad och hur mycket ni har gemensamt och hur ni umgås, snarare än åldersskillnaden

Jag har inte läst hela tråden, men jag gissar på att detta är det bästa inlägget i den.

Sen fattar jag inte varför det ska vara så tabu för en tjej att umgås med någon dubbelt så gammal medans det inte har så stor betydelse om en kille gör det. Eller jo, om han är under 18 kanske det har lite större betydelse, dock blir det inte lika stor kalabalik som om en tjej upp till typ 30 umgås med någon/några dubbelt så gamla.

amsi:

blir arg på folk som inte kan ha någon förståelse för att folk med stor åldersskillnad kan vara vänner.

Håller med. Hade jag varit i din (TS) situation hade jag sållat bort dom som fått/försökt få mig att skämmas och/eller känna mig osäker - och det illa kvickt. Menar inte att du ska göra det, säger bara vad jag hade gjort.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Absolut inte.Jag har inte läst hela tråden, men jag gissar på att detta är det bästa inlägget i den.Sen fattar jag inte varför det ska vara så tabu för en tjej att umgås med någon dubbelt så gammal medans det inte har så stor betydelse om en kille gör det. Eller jo, om han är under 18 kanske det har lite större betydelse, dock blir det inte lika stor kalabalik som om en tjej upp till typ 30 umgås med någon/några dubbelt så gamla.
Håller med. Hade jag varit i din (TS) situation hade jag sållat bort dom som fått/försökt få mig att skämmas och/eller känna mig osäker - och det illa kvickt. Menar inte att du ska göra det, säger bara vad jag hade gjort.

- sant, så sant.. Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

har jättesvårt att se vad ni får ut av varann
vad brukar ni göra närni umgåsliksom?


   
SvaraCitera

Storchen84:

blir det inte lika stor kalabalik som om en tjej upp till typ 30 umgås med någon/några dubbelt så gamla.

alltså va? skulle absolut tycka det vorelika konstigt om en 25-årig tjej ville hänga med 15-åriga killar, jag menar, det är ju närmare barnvakt än vettigt umgänge, baserat på mina egna erfarenheter.


   
SvaraCitera