Aviseringar
Rensa alla

Hur stor årsinkomst har du före skatt inklusive bidrag men ej avdrag?


Asha
 Asha
Ämnesstartare

Jämförelserna fortsätter Party


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad ska du ha dessa uppgifter till? Tardig


   
SvaraCitera

ofullständigt försörjningsstöd för det mesta, dvs strax under svenskt existensminimum.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Schism:
ofullständigt försörjningsstöd för det mesta, dvs strax under svenskt existensminimum.

Jag har haft inget i 3 år. Party


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Jag har haft inget i 3 år. Party

hur bär du dig åt för att betala hyra och äta


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Schism:

hur bär du dig åt för att betala hyra och äta

Well, jag hade ju sparade pengar från när jag jobbat som räckte i 1 år något. Sedan så har jag bott i Härjedalen med mina föräldrar. Som har betalat mat.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Jag har levat på socialbidrag en period med (typ 3-4 månader), det var drygt för man behövde tjafsa med kommunen. Jag orkar verkligen inte tjafsa med myndigheter drygt. Tardig


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Mer än en miljon2

Och jävligt stor kuk Cool


   
SvaraCitera

baserat på 2014 så blir det nog mellan 50-100k, men det varierar rätt vilt. har så att jag klarar mig.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

player one:
baserat på 2014 så blir det nog mellan 50-100k, men det varierar rätt vilt. har så att jag klarar mig.

Det är ju det man behöver. Tumme upp 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Tickstart:

Och jävligt stor kuk Cool

Galen 


   
SvaraCitera

250kr Ledsen


   
SvaraCitera
Hando

Petros Synthea: 300001 - 500000

Ganska exakt 350 k tror jag. Detta är dock det första hela året jag jobbat. (Från januari till december, 40 timmar per vecka plus semester)
Hoppas många kommer svara i denna tråden, skulle vara kul att se om det finns några miljonärer här på UM. Party


   
SvaraCitera

Hando:

Ganska exakt 350 k tror jag. Detta är dock det första hela året jag jobbat. (Från januari till december, 40 timmar per vecka plus semester)
Hoppas många kommer svara i denna tråden, skulle vara kul att se om det finns några miljonärer här på UM. Party

årslön säger ju rätt lite om huruvida någon är miljonär, dock.


   
SvaraCitera

Petros Synthea: 10001 - 50000

typ bidrag nurå under höstterminen sammanlagt 12690kr, och gåvor i samband med födelsedag, julafton osv kske man ska räkna med, så landlar la på ca: 25k 

sen sålde jag la den där jävla rysslandsfonden.. men där gick jag snarare i förlust.. men aaa landar på ca: 32.000kr sammanlagt, varav jag har typ 5-6k kvar.. blåste allt d andra på cigg, mat, sprit, teknik, UM-träffar etc Rodnar 

YOLO

lr vafan, man måste la få leva ossååå

fast jag lever knappt.. jämfört med andra :sssss

säger inte att det är synd om mig 


   
SvaraCitera