Aviseringar
Rensa alla

hur stor chans?


Ämnesstartare

Hade sex med en kille härrom dan. underbart, och tycker om honom så mkt!
men, så hände de som man inte trodde kunde hända, iaf inte allt för ofta, kondomen sprack. märkte de eftre ca 5 min, han hann inte komma, men jag har en sådan väldig ångest! går inte på p piller, inget annat. Mensen tog slut 2 dar innan vi hade sex.
hur stor är chansen att de ändå blev ngt? Bör jag ha en sådan enorm ångest!? de var ju en olyckshändelse!
HJÄLP!


   
Citera

inte så stor om han inte kom:F


   
SvaraCitera

Hellström_90:

underbart, och tycker om honom så mkt!

verkligen relevant för frågan


   
SvaraCitera

Tözen:

verkligen relevant för frågan

Har hört att ju mer man gillar personen man har sex med, ju större chans är det att bli gravid.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Har hört att ju mer man gillar personen man har sex med, ju större chans är det att bli gravid..

sicken tur att jag bara tänker ha hatsex då,då behövs ju varken kondom eller piller,bara ett ispaket till killen,men d är ju jag. Sen så är d ju myterna om att man kan bestämma kön beroende på vilken ställning killen sprutar i,så man ska ta graviditetsgrejjsen med en nypa salt.


   
SvaraCitera

nej det är du inte [tired]


   
SvaraCitera

Tözen:

sicken tur att jag bara tänker ha hatsex då,då behövs ju varken kondom eller piller,bara ett ispaket till killen,men d är ju jag. Sen så är d ju myterna om att man kan bestämma kön beroende på vilken ställning killen sprutar i,så man ska ta graviditetsgrejjsen med en nypa salt.

Precis. Men varför ispaket till killen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur stor risk


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Precis. Men varför ispaket till killen?

hatsex,jag är lite manshatisk av mig,så jag ska ta d jag vill ha och synd för killen om han får ont av d,men d är snarare hans problem. *manshatisk och chokladsugen*


   
SvaraCitera

Tözen:

hatsex,jag är lite manshatisk av mig,så jag ska ta d jag vill ha och synd för killen om han får ont av d,men d är snarare hans problem. *manshatisk och chokladsugen*

Jaha! Nej nej, inte tycka synd om inte!


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Jaha! Nej nej, inte tycka synd om inte!

sant,hans egna fel om han kommer i en manshatisk kåt kvinnas händer med lår som en nötknäppare,han kommer ingenstans och ingen kan höra han skrika på hjälp.it ain't pretty!


   
SvaraCitera

Tözen:

sant,hans egna fel om han kommer i en manshatisk kåt kvinnas händer med lår som en nötknäppare,han kommer ingenstans och ingen kan höra han skrika på hjälp.it ain't pretty!

Fast han får ju skylla sig själv om han inte vill göra någon brud på smällen! [cool]


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Fast han får ju skylla sig själv om han inte vill göra någon brud på smällen!

sant sant,men bedövningssalva och ispack och gud vad jag är snopphatisk nu.Hela världen hade vart så mycke lättare om tjejer hade snoppar istället och alla va lesbiska!Tjejer tänker mer lika.


   
SvaraCitera

Hellström_90:

!

Ingen stor risk nej. Men det är inte helt omöjligt.

Tözen:

sant,hans

Tözen:

,han

Tözen:

.it

Tözen:

,så

Tözen:

,men

Tözen:

,jag

Tözen:

h

Tözen:

s

Mvg i svenska..

Säkert.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Säkert.

du vill ligga med mig men d går inte


   
SvaraCitera