Aviseringar
Rensa alla

hur stor chans?


Tözen:

du vill ligga med mig men d går inte

Synd för mig.


   
SvaraCitera
Hando

Det är nog ingen större risk


   
SvaraCitera

Majkiie:

Synd för mig.

faktiskt, men jag skriver upp dig på listan över "män" jag kanske kan ligga med om du och jag vore dom enda människorna kvar på jorden och alla dildofabriker är sprängda och alla kukliknande föremål demolerade. Då kanske du har en chans.


   
SvaraCitera

Hellström_90:

Dagen-efter piller?


   
SvaraCitera

men idiot, då testar man sig för sjukdomar och tar ett dagen-efter-piller [tired]


   
SvaraCitera

Tözen:

men jag skriver upp dig på listan över "män" jag kanske kan ligga med om du och jag vore dom enda människorna kvar på jorden och alla dildofabriker är sprängda och alla kukliknande föremål demolerade.

Vilken ära. Tack så mycket.

Tözen:

Då kanske du har en chans.

Föredrar nog porrfilm då istället i alla fall.


   
SvaraCitera

Tözen:

sant sant,men bedövningssalva och ispack och gud vad jag är snopphatisk nu.Hela världen hade vart så mycke lättare om tjejer hade snoppar istället och alla va lesbiska!

Pms besvär igen?


   
SvaraCitera

Majkiie:

Föredrar nog porrfilm då istället i alla fall.

ah,d är därför du stalkar mig,vet att du vill ha mig,du är bara löjlig

isola:

men idiot, då testar man sig för sjukdomar och tar ett dagen-efter-piller

oh rly?den infon har inte gått ut till 16 åringar när sexualundervisning började i 5:an och pågick under hela högstadiet.


   
SvaraCitera

Tözen:

vet att du vill ha mig,du är bara löjlig

Nja, vet inte ens hur du ser ut.
Dessutom kan du inte skriva. Och du är grinig, omogen samt dryg.

Så givetvis.
Fan vad kul det skulle vara att sitta och käfta med dig hela dagarna. Skulle nog bli rätt så tänd på det.

Nej föresten! Du har extremt dålig musiksmak, filmsmak och du ser på scrubs.


   
SvaraCitera

Tözen:

oh rly?den infon har inte gått ut till 16 åringar när sexualundervisning började i 5:an och pågick under hela högstadiet.

nej, man tycker ju att det borde finnas någon sorts mottagning för ungdomar dit man kunde gå[sad]


   
SvaraCitera

isola:

nej, man tycker ju att det borde finnas någon sorts mottagning för ungdomar dit man kunde gå

Finns det ju?


   
SvaraCitera

Majkiie:

Skulle nog bli rätt så tänd på det.

tyvär så blir jag grymmt avtänd på ditt beteende och hade inte stått ut 10 min med dig utan att ge dig minst en pungspark,så ge d ett försök lilla hjärtat,men ett tips är att börja stalka nån annan för du är fruktansvärt ointressant för mig på alla nivåer.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Finns det ju?

men vi var ju ironiska sweetie^^


   
SvaraCitera

Tözen:

och hade inte stått ut 10 min med dig utan att ge dig minst en pungspark,så ge d ett försök lilla hjärtat

Du hade aldrig sparkat mig mellan benen [smile]

Tözen:

men ett tips är att börja stalka nån annan för du är fruktansvärt ointressant för mig på alla nivåer.

Det har blivit lite som en rutin att stalka dig så det blir lite svårt att arbeta bort det. Om du gillar mig eller inte spelar ingen roll heller, jag har skitkul ändå.


   
SvaraCitera

Tözen:

Hela världen hade vart så mycke lättare om tjejer hade snoppar istället och alla va lesbiska!Tjejer tänker mer lika.

Eller om hälften av alla killar hade fittor, skulle fan aldrig va nå tjafs, alla skulle va kåta, dänga ingen drama no nothing 😀


   
SvaraCitera